Aperam
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2156
Re: Aperam
Als het zo verder gaat dan kan Bank of America kortelings een koopadvies geven met haar koersdoel van 25 EUR !
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- Bubble Breaker
- Forum verkenner
- waarderingen: 81
Aperam is super cyclisch bedrijf en in de huidige marktomstandigheden bij de eerste die dalen en geloof me er kan nog 30 tot 40% van de huidige koers af.Rolling Stone 70 schreef: ↑23 jun 2022 13:12Je zou dan denken dat de belegger inziet dat aandelen als Aperam tot in het absurde oversold zijn. But no, het aandeel staat alweer rood en onder de 30. Begrijpe wie kan...
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Super cyclisch en zeer energieintensief. Gevaarlijk maar voor mensen die denken dat de recessie en de energiecrisis wel zullen meevallen een aardig hefboomaandeel om op een beursherstel te spelen.Bubble Breaker schreef: ↑30 jun 2022 15:58Aperam is super cyclisch bedrijf en in de huidige marktomstandigheden bij de eerste die dalen en geloof me er kan nog 30 tot 40% van de huidige koers af.Rolling Stone 70 schreef: ↑23 jun 2022 13:12Je zou dan denken dat de belegger inziet dat aandelen als Aperam tot in het absurde oversold zijn. But no, het aandeel staat alweer rood en onder de 30. Begrijpe wie kan...
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Als er nog 30 % af gaat dan zitten we op 18 EUR, de low in de coronacrisis. Kan, voor de meer pessimistisch gestemde belegger, een mooie instapkoers zijn.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 444
Tja, waarom geen 70 of 80 % ? Dit is er naar slaan hé. Koers is in een paar maanden meer dan gehalveerd. Zullen de resultaten dit ook doen ? De vennootschap vertoont al tijden recordcijfers maar men weigert dat te zien. Laatste outlook was opnieuw zeer positief. Opnieuw werd dit genegeerd. De aandeleninkoop moet nog starten en het dividend is recordhoogte. Maar toch besluit men massaal om geld in brand te steken. Volstrekte waanzin. Maar ok. We zullen een tijdje op de blaren moeten zitten tot de rede terugkeert.Bubble Breaker schreef: ↑30 jun 2022 15:58Aperam is super cyclisch bedrijf en in de huidige marktomstandigheden bij de eerste die dalen en geloof me er kan nog 30 tot 40% van de huidige koers af.Rolling Stone 70 schreef: ↑23 jun 2022 13:12Je zou dan denken dat de belegger inziet dat aandelen als Aperam tot in het absurde oversold zijn. But no, het aandeel staat alweer rood en onder de 30. Begrijpe wie kan...
- USSENTERPRISE
- Premiummember
De markt prijst heel wat negativiteit in maar het is sterk om dit te bestempelen als volstrekte waanzin of geld in brand steken. Jij bent duidelijker optimistischer. Niets mis mee natuurlijk.Rolling Stone 70 schreef: ↑30 jun 2022 16:15Tja, waarom geen 70 of 80 % ? Dit is er naar slaan hé. Koers is in een paar maanden meer dan gehalveerd. Zullen de resultaten dit ook doen ? De vennootschap vertoont al tijden recordcijfers maar men weigert dat te zien. Laatste outlook was opnieuw zeer positief. Opnieuw werd dit genegeerd. De aandeleninkoop moet nog starten en het dividend is recordhoogte. Maar toch besluit men massaal om geld in brand te steken. Volstrekte waanzin. Maar ok. We zullen een tijdje op de blaren moeten zitten tot de rede terugkeert.Bubble Breaker schreef: ↑30 jun 2022 15:58Aperam is super cyclisch bedrijf en in de huidige marktomstandigheden bij de eerste die dalen en geloof me er kan nog 30 tot 40% van de huidige koers af.Rolling Stone 70 schreef: ↑23 jun 2022 13:12Je zou dan denken dat de belegger inziet dat aandelen als Aperam tot in het absurde oversold zijn. But no, het aandeel staat alweer rood en onder de 30. Begrijpe wie kan...
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 444
Ik luister vooral naar wat de vennootschap zelf zegt. En dan blijkt er een gigantische kloof te zijn tussen het nieuws en de cijfers van de vennootschap en de actuele beurskoers. Dit kan uiteraard wijzigen maar ik heb tot dusver nog geen enkele winstwaarschuwing gezien...
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Als de winstwaarschuwing komt dan is het te laat. De beurs kijkt naar de toekomst. De outlook van de vennootschap zelf is niet de belangrijkse factor in het evalueren van de toekomst.Rolling Stone 70 schreef: ↑30 jun 2022 16:47Ik luister vooral naar wat de vennootschap zelf zegt. En dan blijkt er een gigantische kloof te zijn tussen het nieuws en de cijfers van de vennootschap en de actuele beurskoers. Dit kan uiteraard wijzigen maar ik heb tot dusver nog geen enkele winstwaarschuwing gezien...
- Bubble Breaker
- Forum verkenner
Ik sla nergens naar! Aperam is en blijft een supergoed bedrijf. Maar ik bepaal de markt niet hé, ik volg ze alleen.Rolling Stone 70 schreef: ↑30 jun 2022 16:15Tja, waarom geen 70 of 80 % ? Dit is er naar slaan hé. Koers is in een paar maanden meer dan gehalveerd. Zullen de resultaten dit ook doen ? De vennootschap vertoont al tijden recordcijfers maar men weigert dat te zien. Laatste outlook was opnieuw zeer positief. Opnieuw werd dit genegeerd. De aandeleninkoop moet nog starten en het dividend is recordhoogte. Maar toch besluit men massaal om geld in brand te steken. Volstrekte waanzin. Maar ok. We zullen een tijdje op de blaren moeten zitten tot de rede terugkeert.Bubble Breaker schreef: ↑30 jun 2022 15:58Aperam is super cyclisch bedrijf en in de huidige marktomstandigheden bij de eerste die dalen en geloof me er kan nog 30 tot 40% van de huidige koers af.Rolling Stone 70 schreef: ↑23 jun 2022 13:12Je zou dan denken dat de belegger inziet dat aandelen als Aperam tot in het absurde oversold zijn. But no, het aandeel staat alweer rood en onder de 30. Begrijpe wie kan...
En zoals het verleden al heeft aangetoond is het dividend geen zekerheid...en bijkomend zullen orderboeken in dit soort bedrijven in huidige omstandigheden snel dalen.
- Bubble Breaker
- Forum verkenner
Energiekosten en grondstofprijzen is iets van alle tijden...USSENTERPRISE schreef: ↑30 jun 2022 16:06Super cyclisch en zeer energieintensief. Gevaarlijk maar voor mensen die denken dat de recessie en de energiecrisis wel zullen meevallen een aardig hefboomaandeel om op een beursherstel te spelen.Bubble Breaker schreef: ↑30 jun 2022 15:58Aperam is super cyclisch bedrijf en in de huidige marktomstandigheden bij de eerste die dalen en geloof me er kan nog 30 tot 40% van de huidige koers af.Rolling Stone 70 schreef: ↑23 jun 2022 13:12Je zou dan denken dat de belegger inziet dat aandelen als Aperam tot in het absurde oversold zijn. But no, het aandeel staat alweer rood en onder de 30. Begrijpe wie kan...
Luister naar CEO Aperam Genk in bijgevoegde link.
https://www.tvl.be/programmas/starters- ... ram-128084