Aperam
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 30
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- Bubble Breaker
- Forum verkenner
- waarderingen: 81
Re: Aperam
Ik kies steeds de cash omwille van de extra kosten en omdat er weer een andere instelling bij betrokken is.opportunist schreef: ↑19 mei 2023 10:34Hopelijk heeft iemand hier goede argumenten voor :
Herbeleggingsdividend of dividend kiezen ?
Het is ook niet een echt keuzedividend.
BOLERO
Herbelegging van dividend APERAM SA
Geachte klant,
APERAM SA heeft besloten een dividend betaalbaar te stellen :
Opties:
1. Dividend in cash
0,50 EURbruto buitenland
2. Dividend in effecten.Verhouding nog niet gekend
Opgelet!
- Dit dividendherbeleggingsprogramma (DRIP) wordt aangeboden door ABN AMRO N.V. Corporate
Broking, voor eigen rekening en niet optredend in naam van de emittent, maar met goedkeuring van
het bedrijf.
- De tussenpersoon rekent een provisie van 0,375% op het nettodividend aan waarmee rekening
gehouden wordt in de berekening van de ratio.
- Het herbeleggingsplan kan op elk moment opgeschort of beëindigd worden.
Ex-coupondatum: 12/05/2023
Betaaldatum: 09/06/2023
SAXOBANK
Please be advised this event has been offered as "in house DRIP". You are requested to review the event and make elections accordingly. As part of "in house DRIP", if reinvestment is elected then • a commission will be charged to the client which will be 1% of the amount reinvested subject to minimum of EUR 0.50 and maximum EUR 10.00 • reinvestment is made on the basis of the net dividend amount and at the lower unit only. • default option in the event will be to receive cash. • this service will not be invoiced unless otherwise instructed. • reinvestment price will be an weighted average of the stock bought for the reinvestment on pay-date. You can submit your instructions directly by accessing the st, stgo or investor.
- opportunist
- Forum gebruiker
Bubble Breaker schreef: ↑21 mei 2023 15:27Ik kies steeds de cash omwille van de extra kosten en omdat er weer een andere instelling bij betrokken is.opportunist schreef: ↑19 mei 2023 10:34Hopelijk heeft iemand hier goede argumenten voor :
BOLERO
goed argument,![]()
ik bleef wat twijfelen aangezien het aandeel het op lange termijn wel goed zou doen .
-
- waarderingen: 3
Aperam zag brutobedrijfswinst zoals verwacht kelderen
De producent van roestvrij staal Aperam zag de brutobedrijfswinst zoals verwacht kelderen. Het cijfer daalde met 65% tot 127 miljoen euro, terwijl op 132 miljoen euro gemikt werd. De omzet landde op 1,87 miljard euro. Belangrijker zijn de vooruitzichten. “De mondiale prijzen van roestvrij staal zullen blijven wegen op de marges en de stakingsacties zullen de activiteiten blijven beïnvloeden”.
opportunist liked last!
De producent van roestvrij staal Aperam zag de brutobedrijfswinst zoals verwacht kelderen. Het cijfer daalde met 65% tot 127 miljoen euro, terwijl op 132 miljoen euro gemikt werd. De omzet landde op 1,87 miljard euro. Belangrijker zijn de vooruitzichten. “De mondiale prijzen van roestvrij staal zullen blijven wegen op de marges en de stakingsacties zullen de activiteiten blijven beïnvloeden”.
Ik heb er voor de LT wat gekocht, we zien wel waar we naartoe gaan.
opportunist liked last!
Druk naar beneden van het aandeel na de laatste resultaten ,
Als ik juist ben zijn op 10 november terug cijfers?
opportunist liked last! Als ik juist ben zijn op 10 november terug cijfers?
- - EVS - barco- engie- cofinimmo- - kbc - kbc ancora- -ageas
-econocom- -Nyxoah-orange--umicore- dieteren -Orange
- opportunist
- Forum gebruiker
- opportunist
- Forum gebruiker
opportunist schreef: ↑21 mei 2023 16:01ze zijn er weer met hun vraag over dividendBubble Breaker schreef: ↑21 mei 2023 15:27Ik kies steeds de cash omwille van de extra kosten en omdat er weer een andere instelling bij betrokken is.opportunist schreef: ↑19 mei 2023 10:34Hopelijk heeft iemand hier goede argumenten voor :
BOLERO
goed argument,![]()
ik bleef wat twijfelen aangezien het aandeel het op lange termijn wel goed zou doen .
Ik zou het deze keer wel willen uitzweten als de optie er is.
LT zal het uitwijzen
Volgens bepaalde sites levert Aperam Genk roestvrij staal aan Tesla voor de cybertruck omdat de Amerikanen de kwaliteit niet konden leveren.
Dit zou wel uitstekend nieuws zijn.
Mvg.
opportunist liked last!
Dit zou wel uitstekend nieuws zijn.
Mvg.
- - EVS - barco- engie- cofinimmo- - kbc - kbc ancora- -ageas