Corbion (voorheen CSM)
Re: Corbion (voorheen CSM)
Vrijdag -1,650 (-7,08%) op 21,645 Euro. het aandeel noteerde aan iets bover de 24 Euro een goede maand terug.
Heeft iemand een verklaring hierover?
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum veteraan
- waarderingen: 565
http://www.corbion.com/media/press-rele ... Id=2050420sjos schreef:Vrijdag -1,650 (-7,08%) op 21,645 Euro. het aandeel noteerde aan iets bover de 24 Euro een goede maand terug.
Blijkbaar moet Corbion op een andere planeet gevestigd zijn dan Avantium ?
Zou men beide rubrieken niet beter samenvoegen ?
Zou men beide rubrieken niet beter samenvoegen ?
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
-
- Forum veteraan
Bij grote droogte (=gebrek aan overnamenieuws) komen soms heftige heidebranden voor (=scoop van Wallstreetwires.com).dochter123 schreef:http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/c ... ion__.html
Corbion ? Corbion ? Het is Gemalto dat Wallstreet Wires als smaakje van de week aangeeft.Hunter schreef:Bijna 3% lager door het bericht dat private equitypartijen geen interesse meer lijken te hebben in Corbion.
'Corbion werd bekeken, niet benaderd'
Gepubliceerd op 4 jul 2017 om 07:55
AMSTERDAM (AFN) - Corbion werd eerder dit jaar 'bekeken' door meerdere private equitypartijen en tenminste één Amerikaanse strategische partij. Dat meldde De Telegraaf dinsdag op basis van ingewijden. Allen besloten geen toenadering te doen naar de producent van voedingsingrediënten en bioplastic.
Volgens de krant is de belangstelling voor het bedrijf niet concreter dan dat. Weblog Wallstreet wires gaf eerder aan dat Corbion een overnamebod zou hebben ontvangen van investeringsmaatschappijen en een industrieel chemiebedrijf van 35 euro per aandeel. Corbion wilde geen commentaar geven.
sjos schreef:Corbion ? Corbion ? Het is Gemalto dat Wallstreet Wires als smaakje van de week aangeeft.Hunter schreef:Bijna 3% lager door het bericht dat private equitypartijen geen interesse meer lijken te hebben in Corbion.
'Corbion werd bekeken, niet benaderd'
Gepubliceerd op 4 jul 2017 om 07:55
AMSTERDAM (AFN) - Corbion werd eerder dit jaar 'bekeken' door meerdere private equitypartijen en tenminste één Amerikaanse strategische partij. Dat meldde De Telegraaf dinsdag op basis van ingewijden. Allen besloten geen toenadering te doen naar de producent van voedingsingrediënten en bioplastic.
Volgens de krant is de belangstelling voor het bedrijf niet concreter dan dat. Weblog Wallstreet wires gaf eerder aan dat Corbion een overnamebod zou hebben ontvangen van investeringsmaatschappijen en een industrieel chemiebedrijf van 35 euro per aandeel. Corbion wilde geen commentaar geven.
Op een drie weken tijd is ondertussen Gemalto gezakt van rond de 54 naar rond de 44 Euro. En vandaag zakt Corbion bij de 4% naar de 25 Euro toe.
Toffe jongens bij Wallstreet Wires.
En nog steeds dalende. Ik ben weer ingestapt.
Corbion 24,615 -0,270 -1,08%
elsten liked last! Corbion 24,615 -0,270 -1,08%
De llatste dagen is de plastiek vervuiling weer een thema in de media (o.a. BBC world over de Ganges), maar het aandeel Corbion profiteert daar niet van.
-
- Forum veteraan