Uranium
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 182
Re: Uranium
Nu op dit ogenblik op de website van De Tijd:
Big Tech op energy jacht om Hongerige A.I. te voeden De Tijd heeft het nu ook door grote techt bedrijven kiezen voor atoom energy !!!!!!!
Big Tech op energy jacht om Hongerige A.I. te voeden De Tijd heeft het nu ook door grote techt bedrijven kiezen voor atoom energy !!!!!!!
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum veteraan
Rusland heeft besloten om geen Uranium meer te verkopen, in de US dit is een besluit die door sommigen al was voorspelt hoe dan ook dit is het moment voor de Uranium delvers in de US, nu geen loze beloften of vooruitzichten meer men zal moeten leveren hoe dan ook.
Daarmee ook gisteren zeer goede prestaties van die aandelen.
josymar liked last!
Daarmee ook gisteren zeer goede prestaties van die aandelen.
-
- Forum veteraan
Kazatomprom heeft een echt zwavelzuur probleem, nu zeggen ze dat er ook al tekorten zijn van zwavelzuur ook in de omliggende landen, gaat het bedrijf nog eens een omzetwaarschuwing uitsturen?? als ze hun problemen zo formuleren zou het best kunnen.
-
- Forum veteraan
Hier een art. waar iedere Uranium belegger zal van smullen.
De Grootste Russische Uranium mijn is volledig onder water gelopen, er zijn zorgen of het nog mogelijk zal zijn he dan ook om de mijn nog verder te ontginnen, natuurlijk probeert men paniek te vermijden en Rosatom zegt dat alles onder controle is ,maar alle arbeiders zijn kunnen ontkomen en zijn ondertussen allen naar huis gestuurd.
sjos liked last!
De Grootste Russische Uranium mijn is volledig onder water gelopen, er zijn zorgen of het nog mogelijk zal zijn he dan ook om de mijn nog verder te ontginnen, natuurlijk probeert men paniek te vermijden en Rosatom zegt dat alles onder controle is ,maar alle arbeiders zijn kunnen ontkomen en zijn ondertussen allen naar huis gestuurd.