Campine
Re: Campine
Die strategische voorraad is 1000ton groot en marktconform 40.000.000 euro waard.
Staat in de boeken voor8.000.000
Aangezien Antimoon dus echt, echt echt schaars is, valt deze voorraad goed te verdedigen om de productie van Antimoon Trioxide te garanderen bij kortstondige problemen in de supply chain.....
Verkopen is geen optie want morgen is Antimoon hoogstens nog duurder.....
pieterjan28 liked last!
Staat in de boeken voor8.000.000
Aangezien Antimoon dus echt, echt echt schaars is, valt deze voorraad goed te verdedigen om de productie van Antimoon Trioxide te garanderen bij kortstondige problemen in de supply chain.....
Verkopen is geen optie want morgen is Antimoon hoogstens nog duurder.....
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 33
China kan momteel niet exporteren door exportbeperkingen: er moet eerst een license gevraagd worden. Als campine weet dat dit slechts tijdelijk is zouden ze hun hele voorraad erdoor moeten jagen. Het hangt wat af van waarom ze precies die voorraad hebben aangelegd.
Wakker worden, Pieter Jan......
De Chinese hebben geen Antimoon meer om te exporteren, ze hebben alles zelf nodig voor ZONNEPANELEN en nog wat
andere zaken (wapens chips vuurvertragers etc)
De Chinese hebben geen Antimoon meer om te exporteren, ze hebben alles zelf nodig voor ZONNEPANELEN en nog wat
andere zaken (wapens chips vuurvertragers etc)
-
- Forum gebruiker
Dat was inderdaad mijn thoerie! Ik vraag me alleen af of ze helemaal stand houdt.
weinig keus, het spulletje is er te weinig
-
- Forum gebruiker
Zou je niet kunnen zeggen als je deze website bekijkt dat de prijs van antimoon trioxide in china zelf veel minder is dan voor export?https://www.asianmetal.com/Antimony/
klopt