Moury Construct

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

rikvanlooy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 181

Re: Moury Construct

Bericht door rikvanlooy »

Invstr schreef: ↑
16 apr 2025 09:57
doorwinterd schreef: ↑
15 apr 2025 17:25
toen je rond de cashpositie kon kopen bij winstgevendheid bij redelijke kw was mc een unicum
nu niet meer, er zijn er nog met meer dan helft cash te koop aan kw van 10 en lagere marges die nog stijgend zijn
Enlighten us please
Ik denk dat hij meer naar Frankrijk en het Verre Oosten kijkt. Het klopt dat er op de Franse beurs koopjes te doen zijn, maar ik ken die bedrijven helemaal niet. Ik heb mij vroeger al verscheidene keren laten vangen aan zogezegd schitterende bedrijven die volgens de officiële cijfers spotgoedkoop waren, maar die achteraf toch geen koopjes waren. Misschien kan hij wat uitleg geven over welke aandelen hij heeft. Ik heb wel geen interesse in de Bolloré-aandelen. Ik ga sowieso niet LOUP kopen. Loews Corporation interesseert mij op dit moment ook niet. Of misschien kan hij mij toch overtuigen. Ik weet wel dat de volgende jaren Moury geen slechte resultaten zal publiceren. Dat zie je voldoende aan hun communicatie en hun beslissingen (extra dividend de volgende jaren). Die verdienen veel geld voor mij, terwijl op dit moment het risico laag lijkt.

Alian
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 35

Bericht door Alian »

Na een tijdje te zijn verdwenen is het order van 1093 stuks aan 450 weer aan de horizon verschenen. Opportunistisch? Wie zal het zeggen, maar ik vrees toch dat men het naar daar zal leiden met mondjesmaat.

pieterjan28
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 37

Bericht door pieterjan28 »

zouden ze zich ook inschrijven om kazernes van het leger te renoveren en te bouwen: mogelijks aan opportuniteit van om en bij het miljard: misschien iets om eens te polsen op de aandeelhoudersvergadering https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/04/21 ... antservoe/

pieterjan28
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 37

Bericht door pieterjan28 »

bollore vind ik nu wel een heel mooi bedrijf

Plaats reactie