Galapagos - GLPG
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Re: Galapagos - GLPG
Bedankt Sanderus, ik heb al veel van jou opgestoken over biotech en onderzoek naar medicijnen in het algemeen.sanderus schreef: ↑26 aug 2024 11:44Benedictus,benedictus schreef: ↑25 aug 2024 10:56Zulke artikels zou men moeten verbieden. Galapagos zit in fase 1 met dit medicament. Fase 2 duurt nog 2 jaar, en als goed
gaat, maw als er niet teveel bijwerkingen komen, komt fase 3, en dan heel misschien fase 4 met hopelijk nadien goedkeuring
door FDA. Dus nog ettelijke jaren wachten.
Ik weet waarover ik spreek, ik heb genoeg verloren in de biotechnologie.
Voor de aandeelhouders, veel succes, galapagos heeft één voordeel , een vette kas.
Galapagos zit wel degelijk in fase 2. Ook moet er geen fase 4 studie zijn om goedkeuring te krijgen. De fase 4 studies zijn opvolgingsstudies om het medicijn in 'real life' te testen. Ze zijn meestal het gevolg van de gkedkeuring van de FDA of EMA , maar ook het bedrijf heeft er belang bij.
Wat de indiening betreft voor goedkeuring, zal 2028 krap zijn. Als het lukt dan eerder naar eind 28 toe met goedkeuring rond 2030.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

El Putso heeft hier 2 topics gestart onder de naam Galapagos. (eentje met mijn repliek nu op pagina 1, dezelfde nog eens op pagina 3).
Om verwarring te voorkomen beter samenvoegen met dit topic zeker ?
Om verwarring te voorkomen beter samenvoegen met dit topic zeker ?
-
- Forum elite
- waarderingen: 2145
a. van het andere draadje afblijven, dan verdwijnt het na 1 jaar... (misschien).
en b. naweeën van dit:
(ABM FN-Dow Jones) Kepler Cheuvreux heeft woensdag het advies voor Galapagos verlaagd van Houden naar Reduceren, terwijl het koersdoel van 40,00 naar 23,50 euro ging. Dit bleek uit een analistenrapport van de bank.
Er is beperkt zicht op de strategische uitvoering, terwijl beleggers een lange adem moeten hebben vanwege de tijdlijnen die Galapagos afgaf, aldus Kepler. Het gedecentraliseerde CAR-T platform neemt wat problemen weg voor het bedrijf, maar zowel operationeel als qua regelgeving blijven er veel uitdagingen. Bovendien neemt de concurrentie toe, waarschuwde Kepler, en dat kan van negatieve impact zijn op de waarde van de producten die Galapagos nog op de markt moet brengen. Ondanks de kaspositie van 3 miljard euro, kan de risicovolle strategie van het bedrijf volgens Kepler leiden tot een 'pyrrusoverwinning', waarbij Galapagos uiteindelijk een te hoge prijs moet betalen. Het aandeel Galapagos koerste woensdagochtend 3,9 procent lager op 24,78 euro.
Door: ABM Financial News.
wolfe liked last! en b. naweeën van dit:
(ABM FN-Dow Jones) Kepler Cheuvreux heeft woensdag het advies voor Galapagos verlaagd van Houden naar Reduceren, terwijl het koersdoel van 40,00 naar 23,50 euro ging. Dit bleek uit een analistenrapport van de bank.
Er is beperkt zicht op de strategische uitvoering, terwijl beleggers een lange adem moeten hebben vanwege de tijdlijnen die Galapagos afgaf, aldus Kepler. Het gedecentraliseerde CAR-T platform neemt wat problemen weg voor het bedrijf, maar zowel operationeel als qua regelgeving blijven er veel uitdagingen. Bovendien neemt de concurrentie toe, waarschuwde Kepler, en dat kan van negatieve impact zijn op de waarde van de producten die Galapagos nog op de markt moet brengen. Ondanks de kaspositie van 3 miljard euro, kan de risicovolle strategie van het bedrijf volgens Kepler leiden tot een 'pyrrusoverwinning', waarbij Galapagos uiteindelijk een te hoge prijs moet betalen. Het aandeel Galapagos koerste woensdagochtend 3,9 procent lager op 24,78 euro.
Door: ABM Financial News.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
Ik heb het ook gemeld via het "contact" formulier, als er iemand hier aan het roer zit kan hij die wel liquideren zeker. Kunnen enkel voor verwarring zorgen vind ik.jean de florette schreef: ↑21 nov 2024 10:43a. van het andere draadje afblijven, dan verdwijnt het na 1 jaar... (misschien).
Maar goed, het is nu ook geen halszaak.
wolfe liked last!Re: Galapagos - GLPG
- barco- - cofinimmo- - kbc ancora- Solvay barco Basic-fit
-econocom- -Nyxoah--umicore-
-econocom- -Nyxoah--umicore-
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 42
Hoe gaat dit dan voor de huidige aandeelhouders van Galapagos.bertje schreef: ↑08 jan 2025 07:46Zou wel eens leuk kunnen worden vandaag
https://www.globenewswire.com/news-rele ... eiten.html
Gaan we dan aandelen hebben in beide bedrijven?
Acadia, Ageas, Arrowhead, Astrazeneca, Eagle, Fastned, Galapagos, Inovio, Moderna, Novavax, Pharming, Eft
yep.djeeten007 schreef: ↑08 jan 2025 08:02Hoe gaat dit dan voor de huidige aandeelhouders van Galapagos.bertje schreef: ↑08 jan 2025 07:46Zou wel eens leuk kunnen worden vandaag
https://www.globenewswire.com/news-rele ... eiten.html
Gaan we dan aandelen hebben in beide bedrijven?
verhaal zoals bij solvay.
- Blackadder
- Premiummember
- waarderingen: 2618
Biotechbedrijf Galapagos schrapt 300 banen in Europa, ook "aanzienlijke inkrimping" in België
Het biotechbedrijf Galapagos splitst in twee en schrapt 300 banen in Europa. Dat heeft het bedrijf met zetel in Mechelen woensdag aangekondigd. De reorganisatie zou in België leiden tot een "aanzienlijke inkrimping" van het personeelsbestand. Galapagos heeft ook de intentie de vestiging in Frankrijk te sluiten.
VRT nws
Het biotechbedrijf Galapagos splitst in twee en schrapt 300 banen in Europa. Dat heeft het bedrijf met zetel in Mechelen woensdag aangekondigd. De reorganisatie zou in België leiden tot een "aanzienlijke inkrimping" van het personeelsbestand. Galapagos heeft ook de intentie de vestiging in Frankrijk te sluiten.
VRT nws