Ackermans & Van Haaren

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Founder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3580
Contacteer:

Ackermans & van Haaren

Bericht door Founder »

Klik hier voor meer informatie over Ackermans & van Haaren (link zal op korte termijn werken)
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered

[Dit account modereert niet meer]

Gaahl
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 12

Ackermans & Van Haaren

Bericht door Gaahl »

Weet er iemand wat er aan de hand is? Gisteren en vandaag bloedrood. Dat kan toch niet puur het gevolg zijn van Cyprus? :shock:
Port: Bekaert, Barco, Com Des Alp, CMB, Delhaize, GBL, Sofina, Ter Beke, Tig.

Gaahl
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 12

Re: Ackermans & Van Haaren

Bericht door Gaahl »

Ah, ik dacht dat ze gisteren ook serieus waren gezakt. Gisteren zakten nu ook wel alle bankaandelen en ik dacht met bank van breda en bank delen.
Port: Bekaert, Barco, Com Des Alp, CMB, Delhaize, GBL, Sofina, Ter Beke, Tig.

Lukang
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 900

Bericht door Lukang »

Luc Bertrand (AvH): 'Ik ben nog nooit zo bang geweest als vandaag'
http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... r-RNBWMTNL" onclick="window.open(this.href);return false;
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen

Lukang
Forum elite
Forum elite

Bericht door Lukang »

Ik zit op de loer om aandelen A&VH te kopen maar ben wel geschrokken nu ik lees dat een bestuurder van het bedrijf 3843 aandelen verkocht heeft voor een bedrag van eur. 332.745.
http://www.cbfa.be/nl/fm/mm/ist/dBeginFrmInsTrans.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3954

Bericht door jens_dev »

Ik zou wachten, maar wie ben ik :) Ze zijn al een paar keer tot bij of net over de 70 gekomen, maar niet echt doorgebroken.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

Lukang
Forum elite
Forum elite

Bericht door Lukang »

tosca schreef:
Lukang schreef:Ik zit op de loer om aandelen A&VH te kopen maar ben wel geschrokken nu ik lees dat een bestuurder van het bedrijf 3843 aandelen verkocht heeft voor een bedrag van eur. 332.745.
http://www.cbfa.be/nl/fm/mm/ist/dBeginFrmInsTrans.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook de helft van mijn pakket van de hand gedaan aan 69.31 euro. Ik verwacht ook wat terugval bij de 70 euro. 8-)
Nog een andere bestuurder verkoopt 5000 aandelen voor eur. 342.500.Ik zal er voorlopig beter afblijven.
http://www.cbfa.be/nl/fm/mm/ist/dViewIn ... sp?Id=7979" onclick="window.open(this.href);return false;

De Wereld
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1009

Bericht door De Wereld »

Beurs bij de lunch, 18 juni
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.

De Wereld
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1009

Bericht door De Wereld »

Beurs bij het ontbijt:

Analist Jan De Vleeschauwer ziet in de resultaten van Ackermans & van Haarengeen reden om zijn koopadvies en zijn koersdoel van 77 euro te veranderen. De eerste jaarhelft werd ondersteund door een sterke prestatie van de financiële participaties en goede DEME resultaten.

Maarten
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 67

Bericht door Maarten »

Dat is omdat Ackermans en Van Haaren nu 60% van DEME in zijn handen zal krijgen, want het wordt voor 60% eigenaar van CFE die 100% van DEME zal bezitten. A&VH heeft een koopje gedaan met CFE-kes aan 45 euro over te kopen van VINCI, logisch toch dat ze stijgen. Dit is goed nieuws voor A&VH.
Ablx,Barco,Bekaert,CFE,Bois Sauv,CMB,Exmar,GIMV,Global Graph,MDX,Nyrstar,Picanol,QuestfG,RealDolmen,Recticel,Resilux,SAPEC,SBM,Softimat,Thrombo,Tubize

Plaats reactie