Ahold Delhaize
Ahold Delhaize
Klik hier voor meer informatie over Delhaize Groep (link zal op korte termijn werken)
Delhaize: Veel uitdagingen, weinig vertrouwen
Auteur: 'Master Hofkens'
De Belgische retailgroep Delhaize zit in zwaar weer op de beurs. Aanleiding voor de crash zijn de zwakke kwartaalcijfers. Delhaize zit in een transformatie net zoals zoveel retailers. De grondstofprijzen stijgen waardoor de producenten van levensmiddelen hun prijzen willen verhogen. Delhaize zit dus met stijgende input costs en heeft slechts twee opties: die doorrekenen of hun marges verlagen.
Klik hier om het volledige artikel te lezen
jowel liked last! Delhaize: Veel uitdagingen, weinig vertrouwen
Auteur: 'Master Hofkens'
De Belgische retailgroep Delhaize zit in zwaar weer op de beurs. Aanleiding voor de crash zijn de zwakke kwartaalcijfers. Delhaize zit in een transformatie net zoals zoveel retailers. De grondstofprijzen stijgen waardoor de producenten van levensmiddelen hun prijzen willen verhogen. Delhaize zit dus met stijgende input costs en heeft slechts twee opties: die doorrekenen of hun marges verlagen.
Klik hier om het volledige artikel te lezen
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Delhaize Groep
Hoi,
Iemand dit in portefeuille?
Een van de toppers voor 2012 volgens de analisten! ( Ook al is dat eigenlijk gene zak waard , i know )
Volgens mij toch wel potentieel! Meer dan 60% activiteiten in de VS, en laat nu net de euro zakken tegenover de dollar! Moet dus bijdragen aan de winst!
Ook wel crisisbestendig!
Nog iemand een mening?!
Gegroet
Een van de toppers voor 2012 volgens de analisten! ( Ook al is dat eigenlijk gene zak waard , i know )

Volgens mij toch wel potentieel! Meer dan 60% activiteiten in de VS, en laat nu net de euro zakken tegenover de dollar! Moet dus bijdragen aan de winst!
Ook wel crisisbestendig!
Nog iemand een mening?!
Gegroet
Als Paul D'Hoore het zegt.... is het al te laat.
El_mettos, ik deel je mening en ik ben van plan om vandaag nog wat aandeeltjes van deze groep te kopen... Ik ga sebiet mijn order plaatsen... Gisteren en vandaag wat gezakt zodat ze wederom iets goedkoper zijn maar ik verwacht (en hoop) dat ze dit jaar toch nog mooie dingen gaan laten zien...el_mettos schreef:Hoi,
Een van de toppers voor 2012 volgens de analisten! ( Ook al is dat eigenlijk gene zak waard , i know )![]()
Ook wel crisisbestendig!
Nog iemand een mening?!
Gegroet
In Vino Veritas
Inderdaad!
Slimme zet van jou, aangezien je in deze onzekere en woelige tijden toch ook best wat defensieve aandelen in huis haalt.
Als je de koers van de laatste maanden erbij haalt hebben ze nog niet gereageerd op het positieve nieuws en noteren ze volgens mij tegen een bodemkoers ( tssn 42 en 44 eurokes ) .
Nu de VS terug een beetje beginnen consumeren, en ze ook eigen aandelen inkopen doet me het beste vermoeden.
Gegroet!
Slimme zet van jou, aangezien je in deze onzekere en woelige tijden toch ook best wat defensieve aandelen in huis haalt.
Als je de koers van de laatste maanden erbij haalt hebben ze nog niet gereageerd op het positieve nieuws en noteren ze volgens mij tegen een bodemkoers ( tssn 42 en 44 eurokes ) .
Nu de VS terug een beetje beginnen consumeren, en ze ook eigen aandelen inkopen doet me het beste vermoeden.
Gegroet!
Zo denk ik er ook over...
Ik koop momenteel trouwens nog enkel defensieve aandelen... en liefst nog met een goed dividend... beter dan een spaarboekje en vooral veel minder kopzorgen dan de beleggers die hun centjes nog steeds in de erg volatiele bankaandelen steken...
Ik koop momenteel trouwens nog enkel defensieve aandelen... en liefst nog met een goed dividend... beter dan een spaarboekje en vooral veel minder kopzorgen dan de beleggers die hun centjes nog steeds in de erg volatiele bankaandelen steken...

In Vino Veritas
Mja ik heb ook 'bank' aandelen ze. Allez t'is te zeggen ageas... maar die gaan toch mee met de banken :p
Beetje diversifieren he
Voor de rest! Volgende week donderdag geven ze hun jaarresultaten dacht ik.
Kijk er hoopvol naar uit.
Greets
Beetje diversifieren he

Voor de rest! Volgende week donderdag geven ze hun jaarresultaten dacht ik.
Kijk er hoopvol naar uit.
Greets
Proficiat Stevo met je aankoop,
Net op tijd gekocht precies! Altijd superleuk als je van dag een in het groen staat met je aankoop.
Ik had er gisteren een sprinter van gekocht :p Chanceke

- mariocath
- Premiummember
- waarderingen: 285
05-01-2012
BE
Delhaize
Citigroup Smith Barney
Buy (58.00)
Voor wat het waard is hé!
BE
Delhaize
Citigroup Smith Barney
Buy (58.00)
Voor wat het waard is hé!

Mario
Ik ben eigenlijk nog niet zo lang bezig met beleggen... Heb het de laatste maanden allemaal wat gevolgd aan de zijlijn(en heb heel veel gelezen) en ben 2 weken geleden begonnen met stelselmatig wat te kopen hier en daar... heb overal al 3 Ă 5% winst... zal wel veel geluk hebben momenteel maar van mij mag het allemaal blijven duren
Bij delhaize is het me alvast wederom gelukt!!

Bij delhaize is het me alvast wederom gelukt!!

In Vino Veritas
Morgen :
Delhaize: omzet vierde kwartaal en boekjaar 2011, 8 uur
Ze duwen al 2 dagen tegen de weerstand van 45.9 aan... dus... hopelijk morgen weer ritje naar boven.
Greets !
Delhaize: omzet vierde kwartaal en boekjaar 2011, 8 uur
Ze duwen al 2 dagen tegen de weerstand van 45.9 aan... dus... hopelijk morgen weer ritje naar boven.
Greets !