KBC Ancora
Re: KBC Ancora
En zeker in het oog houden wanneer deze schuldenvrij zullen zijn ( over +/- 2jaar )
Laat ons dan nog een keer spreken over de koers, en tevens over de dividenden die we dan ontvangen.
Ergens begrijp ik wel dat hoogtevrees menselijk is. Wie wil zijn winsten immers kwijt? Maar anderzijds is er ook een wijsheid, als: Waarom renpaarden verkopen? Om enkel in trekpaarden te gaan investeren....?
Nemen en geven. Maar KBCAncora is toch wel een "verborgen" pareltje dat nog serieus ontdenkt moet worden.
Fijne zondag.

Laat ons dan nog een keer spreken over de koers, en tevens over de dividenden die we dan ontvangen.
Ergens begrijp ik wel dat hoogtevrees menselijk is. Wie wil zijn winsten immers kwijt? Maar anderzijds is er ook een wijsheid, als: Waarom renpaarden verkopen? Om enkel in trekpaarden te gaan investeren....?
Nemen en geven. Maar KBCAncora is toch wel een "verborgen" pareltje dat nog serieus ontdenkt moet worden.
Fijne zondag.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Nog een maandje, en we weten weer wat KBCAncora ons guntBlackadder schreef: ↑24 mei 2024 20:11KBC Ancora keert dividend uit van 4,09 euro bruto per aandeel op 6 juni 2024
https://www.kbcancora.be/nl/nieuws/2024 ... ear%3D2024
![]()

Wat KBC Groep betreft, weten we op 15/05 (voorbeurs ) weer wat meer. Mss ook dit jaar nog een extra "snoepje"?....
Ben toch benieuwd waar we gaan op uitkomen binnen enkele weken!seanimfje schreef: ↑27 apr 2025 16:57Nog een maandje, en we weten weer wat KBCAncora ons guntBlackadder schreef: ↑24 mei 2024 20:11KBC Ancora keert dividend uit van 4,09 euro bruto per aandeel op 6 juni 2024
https://www.kbcancora.be/nl/nieuws/2024 ... ear%3D2024
![]()
Wat KBC Groep betreft, weten we op 15/05 (voorbeurs ) weer wat meer. Mss ook dit jaar nog een extra "snoepje"?....
Verleden jaar werd het 4,09Euro bruto. Als er beslist wordt om over 2024/2025 minstens 4,00Euro te willen uitbetalen ben ik zeker tevreden. Ik vermoed dat volgende week vrijdag de resultaten bekend gemaakt worden...?
En wat 2026 gaat geven is een groot vraagteken, maar oogt alvast heel mooi
KBC wil de AH's meer gunnen! Laat maar komen.
Fijn week-end iedereen.
Blackadder liked last!
En wat 2026 gaat geven is een groot vraagteken, maar oogt alvast heel mooi

Fijn week-end iedereen.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 102
KBC Ancora distributes an interim dividend of EUR 3.51 per share on 5 June 2025
The Board of Directors of Almancora Société de gestion, statutory director of KBC Ancora, decided at its meeting on 23 May 2025, to make an interim dividend payable on 5 June 2025, of EUR 3.51 gross per KBC Ancora share.
The net coupon amount, after deduction of 30% withholding tax, is EUR 2.457 per share.
No final dividend will be paid.
The financial services will be provided by KBC Bank, KBC Brussels and CBC Banque.
Blackadder liked last!
The Board of Directors of Almancora Société de gestion, statutory director of KBC Ancora, decided at its meeting on 23 May 2025, to make an interim dividend payable on 5 June 2025, of EUR 3.51 gross per KBC Ancora share.
The net coupon amount, after deduction of 30% withholding tax, is EUR 2.457 per share.
No final dividend will be paid.
The financial services will be provided by KBC Bank, KBC Brussels and CBC Banque.
Lijkt me logisch. Die extra 0,70Euro van KBC kwam er dit jaar niet....
Fijn week-end allen!
Fijn week-end allen!
- Blackadder
- Premiummember
- waarderingen: 2618
Is ook beter de resterende schuld verder af te bouwen, dan uit te keren als dividend, in 2027 zullen ze schuldenvrij zijn! Dan is het pure winst!! En vergeet ook niet dat KBC zelf ook met overnames bezig is, die op termijn zullen bijdragen tot nog meer winst.Blackadder schreef: ↑23 mei 2025 19:31Zal te maken hebben met de schuldafbouw denk ik
Fijn weekend
Is ook beter de resterende schuld verder af te bouwen, dan uit te keren als dividend, in 2027 zullen ze schuldenvrij zijn! Dan is het pure winst!! En vergeet ook niet dat KBC zelf ook met overnames bezig is, die op termijn zullen bijdragen tot nog meer winst.Blackadder schreef: ↑23 mei 2025 19:31Zal te maken hebben met de schuldafbouw denk ik
Fijn weekend
Ik ben wel benieuwd of we een kleine koerscorrectie gaan krijgen? Omdat het dividend wat lager gaat zijn.