Exmar
-
- Forum elite
- waarderingen: 2109
Re: Exmar
Ben eigenlijk pas Exmar beginnen kopen na aflopen van het 1ste bod. 10.62, eind onder de biedprijs dus, voor superdividend. Vermoed dat zich dat zal herhalen.
Dan is ingaan op het bod m.i. toch de betere weg deze keer. Degenen die blijven zitten op een illiquide aandeel, waarin geen markt meer is, met waarschijnlijk dalende koersen.
Feit is dat Exmar waarschijnlijk meer dan 11.5€ per aandeel waard is. Maar of dat zo blijft, en binnen 2 jaar nog zo is, blijft een open vraag. Heb lang euronav gevolgd, en op LT was dat ook geen hoogvlieger. Telkens slechts korte periodes, met dan grote dips. Dus om ze zomaar vast te houden voor het grote gelijk, 'k zou dat niet doen.
Degenen die niet ingegaan zijn op het eerste bod, hebben nu toch een mooi rendement (div. inbegr.). Mijn tabelletje zegt +42.8% (mede door o.m. geregeld bij te kopen van 7.64 tot 8.46).
thomasbergersen liked last! Dan is ingaan op het bod m.i. toch de betere weg deze keer. Degenen die blijven zitten op een illiquide aandeel, waarin geen markt meer is, met waarschijnlijk dalende koersen.
Feit is dat Exmar waarschijnlijk meer dan 11.5€ per aandeel waard is. Maar of dat zo blijft, en binnen 2 jaar nog zo is, blijft een open vraag. Heb lang euronav gevolgd, en op LT was dat ook geen hoogvlieger. Telkens slechts korte periodes, met dan grote dips. Dus om ze zomaar vast te houden voor het grote gelijk, 'k zou dat niet doen.
Degenen die niet ingegaan zijn op het eerste bod, hebben nu toch een mooi rendement (div. inbegr.). Mijn tabelletje zegt +42.8% (mede door o.m. geregeld bij te kopen van 7.64 tot 8.46).
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 13
Re: Exmar
Hoe lang lopen hun contracten?jean de florette schreef: ↑16 dec 2024 09:59Ben eigenlijk pas Exmar beginnen kopen na aflopen van het 1ste bod. 10.62, eind onder de biedprijs dus, voor superdividend. Vermoed dat zich dat zal herhalen.
Dan is ingaan op het bod m.i. toch de betere weg deze keer. Degenen die blijven zitten op een illiquide aandeel, waarin geen markt meer is, met waarschijnlijk dalende koersen.