GIMV
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 30
Re: GIMV
wat gaan ze op de buitengewone algemene vergadering zeggen ?
beste aandeelhouders, we hebben beslist dat het werd overgenomen,
uw mening is slechts facultatief , zodat we wat percentage cijfers over algemeen gevoel bij aandeelhouders kunnen neerpennen in jaarverslag ?
beste aandeelhouders, we hebben beslist dat het werd overgenomen,
uw mening is slechts facultatief , zodat we wat percentage cijfers over algemeen gevoel bij aandeelhouders kunnen neerpennen in jaarverslag ?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- opportunist
- Forum gebruiker
waar kan men overigens het verslag vinden van deze uitzonderlijke vergadering ?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
- opportunist
- Forum gebruiker
niemand ?opportunist schreef: ↑02 jun 2024 20:29waar kan men overigens het verslag vinden van deze uitzonderlijke vergadering ?
Alvast bedankt!
- opportunist
- Forum gebruiker
niemand die iets kan zeggen over wat er daar beslist werd ?
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Gelieve nog even geduld te hebben. De gewone en buitengewone vergadering gaan maar door op 26 juni.opportunist schreef: ↑23 jun 2024 12:10niemand die iets kan zeggen over wat er daar beslist werd ?
- opportunist
- Forum gebruiker
ok, dank voor de infoUSSENTERPRISE schreef: ↑24 jun 2024 08:15Gelieve nog even geduld te hebben. De gewone en buitengewone vergadering gaan maar door op 26 juni.opportunist schreef: ↑23 jun 2024 12:10niemand die iets kan zeggen over wat er daar beslist werd ?
sorry voor het ongeduld. Ik was uitgenodigd , maar heb de uitnodiging gedeleted, vandaar dat ik de datum niet exact meer wist .

- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Voor van die praktische dingetjes kan je steeds de website raadplegenopportunist schreef: ↑24 jun 2024 09:06ok, dank voor de infoUSSENTERPRISE schreef: ↑24 jun 2024 08:15Gelieve nog even geduld te hebben. De gewone en buitengewone vergadering gaan maar door op 26 juni.opportunist schreef: ↑23 jun 2024 12:10niemand die iets kan zeggen over wat er daar beslist werd ?
sorry voor het ongeduld. Ik was uitgenodigd , maar heb de uitnodiging gedeleted, vandaar dat ik de datum niet exact meer wist .![]()
GIMV neemt het aandeel van Belfius in TINC over, waardoor GIMV zijn aandeel in TINC zal verdubbelen tot ongeveer 20%.
De overname van aandelen gebeurt via een financiering van Belfius. Dus GIMV koopt de aandelen TINC 'op afbetaling'..
Lijkt mij interessant voor zowel TINC (meer kapitaal power naar toekomstige KV) als GIMV (goed en veilig rendement)
De overname van aandelen gebeurt via een financiering van Belfius. Dus GIMV koopt de aandelen TINC 'op afbetaling'..
Lijkt mij interessant voor zowel TINC (meer kapitaal power naar toekomstige KV) als GIMV (goed en veilig rendement)
Vastgoed : COFB, VGP, AED, CPINV, NEXT, ASC, XIOR
Finance : AGS
Holdings :ACKB, SOF, GIMB, QFG, COMB
Infra : TINC
Agro/Voeding :SIP, GREEN, ALKKO
Overige : COLR, SOLB, MOUR, TUB, SYEN
Finance : AGS
Holdings :ACKB, SOF, GIMB, QFG, COMB
Infra : TINC
Agro/Voeding :SIP, GREEN, ALKKO
Overige : COLR, SOLB, MOUR, TUB, SYEN
Kepler Chevreux verlaagd koersdoel van 56 naar 45 euro. En dit na het uitpluizen van het jaarrapport. "Ze willen iets voorzichtiger zijn" Moet ge mij eens vertellen waarom een aandeel ineens 20% lager gezet wordt, zonder significante reden.
- opportunist
- Forum gebruiker