Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: NBB
Lieve, ik ken het ganse verhaal reeds jaren. Heb reeds verschillende malen NBB gehad. Erik Geenen vind ik persoonlijk wel zeer radicaal, soms zelfs heel dwaas en zelfvernietigend. Aan +/- 2000 euro heb ik getwijfeld om te kopen, maar omdat het probleem "Griekenland" verre van opgelost is, heb ik niet gekocht. Bovendien dreigt voor Portugal een mogelijk gelijkaardig scenario als voor Griekenland.
weldra mooi dividendje aan 5% netto opstrijken - ondertussen staan de rentes behoorlijk laag over 2012 gezien wat mooie vooruitzichten biedt - weldra terug boven de 2500 range waar dit aandeel hoort - was enorm volatiel laatste jaar (2000-4000) en dit voor een overheidsaandeel met weinig risico...
Mag van mij nog lang bestaan mooie instapgelegenheid gisteren in... en volgende maand reeds 5% cashen
Mag van mij nog lang bestaan mooie instapgelegenheid gisteren in... en volgende maand reeds 5% cashen
laatste kansjes vandaag nog 5% dividend morgen couponnekensdag dus voor wie in 12 maanden een 10% wil... en staan uiterst laag (bekijk grafiek 10 jaar) wie geduld heeft kan hier ferm meer uithalen dan de inflatie...