Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Re: Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique
Ik denk dat een Vlaams Blok stemmer per definitie niet bij machte is te beseffen wat een Nationale Bank is.mulder schreef: ↑22 mei 2025 09:31Ik bedoel dit in het algemeen:Nationale bank moet voor zowat alles het voorbeeld geven en wanneer ze dat dan niet doen mag je als burger verwachten dat daar sancties tegenover staan.Extreem rechts is nooit de oplossing maar gewoon een foertstem die veelal wat begrijpbaar is maar niet goed te keuren.Trump is ook niet verkozen omdat ze van zijn beleid houden maar omdat ze tegen Biden en zijn non beleid waren.Vlaams belang zal zeker geen oplossing brengen voor BNB maar mss wel hier of daar weer wat extra fort stemmen in het stemhokje.USSENTERPRISE schreef: ↑22 mei 2025 07:09Ik zie de link niet tussen extreem rechts en onze corrupte Nationale Bank. Gaat het Vlaams Blok de privé-aandeelhouders beter behandelen?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique
Volgende week donderdag allicht een volgende verlaging van de ECB rente naar 2%.Vanaf daar zal het afhangen van wat Trump allemaal uitspookt rond zijn tarieven tov Europa.
raminvest liked last!