Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2164

Re: Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique

Bericht door USSENTERPRISE »

mulder schreef: ↑
22 mei 2025 09:31
USSENTERPRISE schreef: ↑
22 mei 2025 07:09
mulder schreef: ↑
21 mei 2025 20:34
Nationale Bank gaat weer de banken en verzekeraars nog eens de les spellen terwijl ze zelf virtueel failliet zijn,dat is toch echt de schaamte voorbij.En dan vraagt men zich al waarom zo veel mensen op extreem rechts stemmen bij verkiezingen?
Ik zie de link niet tussen extreem rechts en onze corrupte Nationale Bank. Gaat het Vlaams Blok de privé-aandeelhouders beter behandelen?
Ik bedoel dit in het algemeen:Nationale bank moet voor zowat alles het voorbeeld geven en wanneer ze dat dan niet doen mag je als burger verwachten dat daar sancties tegenover staan.Extreem rechts is nooit de oplossing maar gewoon een foertstem die veelal wat begrijpbaar is maar niet goed te keuren.Trump is ook niet verkozen omdat ze van zijn beleid houden maar omdat ze tegen Biden en zijn non beleid waren.Vlaams belang zal zeker geen oplossing brengen voor BNB maar mss wel hier of daar weer wat extra fort stemmen in het stemhokje.
Ik denk dat een Vlaams Blok stemmer per definitie niet bij machte is te beseffen wat een Nationale Bank is.

mulder
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 344

Re: Nationale Bank van België / Banque Nationale de Belgique

Bericht door mulder »

Volgende week donderdag allicht een volgende verlaging van de ECB rente naar 2%.Vanaf daar zal het afhangen van wat Trump allemaal uitspookt rond zijn tarieven tov Europa.
raminvest liked last!

Plaats reactie