Campine
Re: Campine
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 09459.htmlbelegger_1201 schreef: ↑28 mei 2025 13:05Iemand die feedback kan delen van op de algemene vergadering, die vandaag was? Zeer geïnteresseerd!
Ben ook benieuwd hoeveel ze betalen voor de overname en hoe ze winstgevendheid zien post synergieën
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

doorwinterd liked last!Re: Campine
Hallo, is er iemand sie weet hoe je een bericht op 'Beursig' kan verwijderen ? Dank voor een snelle reactie
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 38
-
- Forum actieveling
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 25
Bij elke dag!
Hoeveel bedraagt het bod/overnameprijs op die batterijenecyclage-fabrieken van Ecobat?
Wat bedoel je ? Of ik iedere morgen champagne bestel ? Nee hoor, want geloof het of niet: ik vind dat zelfs niet lekker.
Iedereen kon weten dat in mei 24 de antimoonprijs $ 15.000/ton was en dat die nu in mei 25 $ 60.000/ton was. Dus op 1 jaar x 4 ! Iedereen kan weten dat volgende week op 11 juni Campine ex dividend gaat. Hun dividend is in mijn geval meer dan 10 % op mijn aankoopprijs, en deze aankoop is nog niet zolang geleden. Ondertussen zitten al mijn Campine-aandeeltjes, en dat zijn er toch nogal wat, gratis in portefeuille. Ik ben gewoon tevreden over mijn positie
En hou ook in 't oog wat China vandaag om 19u30 besliste over de opheffing van de exportstop voor bepâalde zeldzame aardmetalen voor 3 Amerikaanse autoconstructeurs. Antimoon zit er niet bij ? Ik denk het niet.
-
- Forum actieveling
Ik denk ook dat antimoon er niet zal bij zitten.Sultan schreef: ↑06 jun 2025 22:03Wat bedoel je ? Of ik iedere morgen champagne bestel ? Nee hoor, want geloof het of niet: ik vind dat zelfs niet lekker.
Iedereen kon weten dat in mei 24 de antimoonprijs $ 15.000/ton was en dat die nu in mei 25 $ 60.000/ton was. Dus op 1 jaar x 4 ! Iedereen kan weten dat volgende week op 11 juni Campine ex dividend gaat. Hun dividend is in mijn geval meer dan 10 % op mijn aankoopprijs, en deze aankoop is nog niet zolang geleden. Ondertussen zitten al mijn Campine-aandeeltjes, en dat zijn er toch nogal wat, gratis in portefeuille. Ik ben gewoon tevreden over mijn positie
En hou ook in 't oog wat China vandaag om 19u30 besliste over de opheffing van de exportstop voor bepâalde zeldzame aardmetalen voor 3 Amerikaanse autoconstructeurs. Antimoon zit er niet bij ? Ik denk het niet.

Helaas heb ik nooit veel campine's gehad.
Ken je nog zo'n aandelen die het zo snel zo goed doen?