Bone Therapeutics
Bone Therapeutics
Ik heb daarstraks voor een beperkt bedrag ingeschreven op deze IPO. De technologie doet wat denken aan wat Cardio3 probeert te doen.
Uit http://www.thebonejournal.com/article/S8756-3282(14" onclick="window.open(this.href);return false;)00296-8/pdf (deze link werkt mogelijk niet) blijkt dat er nog niet veel klinische testen uitgevoerd werden met stamcellen op botbreuken. En de rapportage van de resultaten ervan laat ook al te wensen over. Misschien omdat de resultaten niet deugen?
Hoog risico dus maar mocht het lukken …
Uit het prospectus is me ook nog bijgebleven dat een aantal bestaande investeerders recente obligaties kunnen converteren in aandelen tegen ongeveer 60% korting. Daar staat wel een lock-up periode tegenover.
Uit http://www.thebonejournal.com/article/S8756-3282(14" onclick="window.open(this.href);return false;)00296-8/pdf (deze link werkt mogelijk niet) blijkt dat er nog niet veel klinische testen uitgevoerd werden met stamcellen op botbreuken. En de rapportage van de resultaten ervan laat ook al te wensen over. Misschien omdat de resultaten niet deugen?
Hoog risico dus maar mocht het lukken …
Uit het prospectus is me ook nog bijgebleven dat een aantal bestaande investeerders recente obligaties kunnen converteren in aandelen tegen ongeveer 60% korting. Daar staat wel een lock-up periode tegenover.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Bone Therapeutics
Uit het persbericht van vandaag:
De beursintroductie werd 2,5x overingeschreven en de Aanbodprijs werd vastgelegd op €16,0 per aandeel, toepasbaar voor zowel particuliere als institutionele investeerders.
Particuliere beleggers in België en Frankrijk kregen 39,5% van het door hen aangevraagde aantal aandelen toegewezen.
*****************************************************************************************************************************************************
Waarom werd de inschrijvingsperiode dan niet ingekort? Dat wordt waarschijnlijk bijkopen of verkopen
.
Maar we zullen maar niet te hard klagen zeker want ze hadden ook nog 16,5 Euro kunnen aanrekenen.
De beursintroductie werd 2,5x overingeschreven en de Aanbodprijs werd vastgelegd op €16,0 per aandeel, toepasbaar voor zowel particuliere als institutionele investeerders.
Particuliere beleggers in België en Frankrijk kregen 39,5% van het door hen aangevraagde aantal aandelen toegewezen.
*****************************************************************************************************************************************************
Waarom werd de inschrijvingsperiode dan niet ingekort? Dat wordt waarschijnlijk bijkopen of verkopen

Maar we zullen maar niet te hard klagen zeker want ze hadden ook nog 16,5 Euro kunnen aanrekenen.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 26
[quote="pate"]Ik heb daarstraks voor een beperkt bedrag ingeschreven op deze IPO. De technologie doet wat denken aan wat Cardio3 probeert te doen.
Hier staat een filmpje : http://kanaalz.knack.be/ondernemen/z-li ... 294804.htm" onclick="window.open(this.href);return false; het is het 2e item dus even verderspoelen
Hier staat een filmpje : http://kanaalz.knack.be/ondernemen/z-li ... 294804.htm" onclick="window.open(this.href);return false; het is het 2e item dus even verderspoelen

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 25
Ik heb momenteel 28,80% winst ... maar geen idee wat ik moet doen :-/
Ongegronde euforie of terecht vertrouwen ?
Ongegronde euforie of terecht vertrouwen ?
Tips zijn altijd welkom ! 

Ik twijfel om nog in te stappen 

Ik denk dat het nu al te laat is.ronin18 schreef:Ik twijfel om nog in te stappen
Vandaag al 25% naar boven.. de afgelopen dagen ook al ferm gestegen. Ik kan me niet inbeelden dat het nog zo fel gaat stijgen?
Wie dit aandeel van in het begin gekocht heeft (voor veel geld), wrijft fameus in de handjes nu.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 25
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 386
Mijn ervaring leert met bio aandelen dat het eerste jaar ze meestal een grootte stijging meemaken , maar vanaf dat de resultaten of de verwachtingen uitblijven of extra onderzoek vragen wordt de daling ingezet. Zie tigenix , MDx healt, prosensa , etc,etcphilipvanr schreef:Maar is de stijging ook gegrond ? :-/
Ik zou maar eens goed naar de goede raad van stefkamiel luisteren.Stefkamielkafkajr schreef:Mijn ervaring leert met bio aandelen dat het eerste jaar ze meestal een grootte stijging meemaken , maar vanaf dat de resultaten of de verwachtingen uitblijven of extra onderzoek vragen wordt de daling ingezet. Zie tigenix , MDx healt, prosensa , etc,etcphilipvanr schreef:Maar is de stijging ook gegrond ? :-/
Veel succes !
Mvg,
Een nieuwe aanwijzing daarvoor zou wel eens van de tussentijdse evaluatie van CHART-1, een klinische studie van Cardio3, kunnen komen. Eind maart of begin april wordt er kwalitatief nieuws verwacht ivm CHART-1.philipvanr schreef:Maar is de stijging ook gegrond ? :-/
Als die tussentijdse evaluatie bij Cardio3 negatief zou uitvallen zou het vertrouwen in stamcel-technologie wel eens een serieuze deuk kunnen oplopen. En dat zou voelbaar kunnen zijn in de koers van Bone Therapeutics, al dan niet terecht.