Bone Therapeutics
Re: Bone Therapeutics
Goh Ussenterprise, Als een aandeel 99% is gezakt kan je toch moeilijk zeggen dat er niets aan de hand is ?
Ik denk dat we niet de geschikte gesprekspartner zijn voor elkaar maar toch alle respect. Iedere zijn mening.
Biocartis en Nyrstar zijn idd hallucinante voorbeelden ! Ongelooflijk dat dat kan hé ?
opportunist liked last!
Ik denk dat we niet de geschikte gesprekspartner zijn voor elkaar maar toch alle respect. Iedere zijn mening.
Biocartis en Nyrstar zijn idd hallucinante voorbeelden ! Ongelooflijk dat dat kan hé ?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Dit is duidelijk een aandeel dat wordt gemanipuleerd door daytraders.
Het aankooporder van 2 Miljoen op 0,018 is een fake order dat naar gelang de situatie hoger of lager wordt gezet om de koers op te drijven.
Gisteren stond dit order nog op 0,0185 maar de schrik voor een onverwachte dump heeft de manipulator tot inzichten gebracht.
Blijf weg van dit bedrijf tot het met harde bewijzen komt aangaande de leefbaarheid ervan en er goede onderzoeksresultaten worden gepubliceerd. Het ziet er niet zo goed uit !
Mijn voorspelling is een nieuw Oxurion.
opportunist liked last!
Het aankooporder van 2 Miljoen op 0,018 is een fake order dat naar gelang de situatie hoger of lager wordt gezet om de koers op te drijven.
Gisteren stond dit order nog op 0,0185 maar de schrik voor een onverwachte dump heeft de manipulator tot inzichten gebracht.
Blijf weg van dit bedrijf tot het met harde bewijzen komt aangaande de leefbaarheid ervan en er goede onderzoeksresultaten worden gepubliceerd. Het ziet er niet zo goed uit !
Mijn voorspelling is een nieuw Oxurion.
Deze week weer één van de vele manipulaties. Blijf van dit bedrijf weg ! Het zal u alleen maar veel geld kosten als u investeert in een biotech dat alleen maar met onderzoek bezig is. De onderzoeksresultaten zijn ook matig en de kans is zeer klein dat u rendement zal halen. Integendeel, u zal het eerder grote verliezen moeten aanvaarden.
opportunist liked last!
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 30
fijn dat u hier met een kritisch oog naar kijkt en uw feedback geeft.1966 schreef: ↑07 jun 2024 15:38Deze week weer één van de vele manipulaties. Blijf van dit bedrijf weg ! Het zal u alleen maar veel geld kosten als u investeert in een biotech dat alleen maar met onderzoek bezig is. De onderzoeksresultaten zijn ook matig en de kans is zeer klein dat u rendement zal halen. Integendeel, u zal het eerder grote verliezen moeten aanvaarden.
De grote koersverschillen, ook positief zijn er , die kunnen niet ontkent worden.
Altijd goed dat er ook vanuit een ander perspectief naar een aandeel gekeken wordt.
Aan diegene die er toch in stappen , blijven en winst uit hebben gehaald , toch hoedje af voor het lef en het inschattingsvermogen op het juiste ogenblik.
Ik onthoud vooral dat dit een aandeel is waar je zeer snel moet mee handelen ( ver - en opnieuw aankoop ) en niet eentje is om lange tijd vast te houden.
Beste Opportunist, u moet vooral onthouden ver van dit bedrijf te blijven.opportunist schreef: ↑07 jun 2024 22:06fijn dat u hier met een kritisch oog naar kijkt en uw feedback geeft.1966 schreef: ↑07 jun 2024 15:38Deze week weer één van de vele manipulaties. Blijf van dit bedrijf weg ! Het zal u alleen maar veel geld kosten als u investeert in een biotech dat alleen maar met onderzoek bezig is. De onderzoeksresultaten zijn ook matig en de kans is zeer klein dat u rendement zal halen. Integendeel, u zal het eerder grote verliezen moeten aanvaarden.
De grote koersverschillen, ook positief zijn er , die kunnen niet ontkent worden.
Altijd goed dat er ook vanuit een ander perspectief naar een aandeel gekeken wordt.
Aan diegene die er toch in stappen , blijven en winst uit hebben gehaald , toch hoedje af voor het lef en het inschattingsvermogen op het juiste ogenblik.
Ik onthoud vooral dat dit een aandeel is waar je zeer snel moet mee handelen ( ver - en opnieuw aankoop ) en niet eentje is om lange tijd vast te houden.
En, aangaande dat lef en inschattingsvermogen van de durvers ?
Dat zijn ordinaire manipulators met een vooraf bepaald plan die vooral de naïeve beginners aan het stropen zijn. Weinig eervol zou ik zeggen.
Op 0,019€ staat er weer één te pumpen. Laat u niet misleiden, het is hetzelfde scenario als vorige week !
De hogere aankopen worden in kleine hoeveelheden ( tot een bepaald niveau ) door dezelfde persoon gedaan.
U hoeft mij niet te geloven natuurlijk, ... het wordt een tweede Oxurion.
opportunist liked last!Re: Bone Therapeutics
Mag ik weer iedereen waarschuwen dat het fake order ( 0,019 ) er weer opnieuw is en dat de aankopen boven deze koers georkestreerd worden door dezelfde persoon !
Blijf weg van dit bedrijf en laat u niet vangen. U zal sowieso verliezen !
opportunist liked last!
Blijf weg van dit bedrijf en laat u niet vangen. U zal sowieso verliezen !
Ondertussen zijn we gezakt naar de krochten van de hel ( van 0,020€ naar,0094€ ) met vandaag weer een nietszeggend persbericht om een paar goedgelovigen te misleiden.
Deze ochtend een waardeloze spike van 0,0094€ naar 0,014€ om dan weer te vallen als een baksteen.
Diegene die vandaag hebben gekocht zijn weer hun centen kwijt.
Mag ik iedereen waarschuwen dat wat dit bedrijf ook publiceert het lucht en zever in pakjes is. ( het zal ook zo blijven )
Het is een nieuw Oxurion en het komt niet meer goed.
Deze ochtend een waardeloze spike van 0,0094€ naar 0,014€ om dan weer te vallen als een baksteen.
Mag ik iedereen waarschuwen dat wat dit bedrijf ook publiceert het lucht en zever in pakjes is. ( het zal ook zo blijven )
Nu vandaag zelfs in de min !1966 schreef: ↑14 aug 2024 12:56Ondertussen zijn we gezakt naar de krochten van de hel ( van 0,020€ naar,0094€ ) met vandaag weer een nietszeggend persbericht om een paar goedgelovigen te misleiden.
De CEO Rieger lijkt me zelfs te solliciteren voor een gevangenisstraf met zijn misleidende communicatie ...
- opportunist
- Forum gebruiker
- waarderingen: 30
1966 u had dit goed ingeschat van bij het begin
bedankt voor de waarschuwing(en)!
1966 liked last!
bedankt voor de waarschuwing(en)!