Econocom
Re: Econocom
Mijn vraag is misschien wat voorbarig en moeilijk te beantwoorden, gezien de termijn, maar hoeveel meer aan volume of aan bruto contractwaarde hebben de 60 tal nieuwe verkopers die in de loop van 2024 zijn aangeworven verworven? Want daar werd toch hard op ingezet!
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2149
Wie heeft de resultatenrapportering gemaakt ? De financiële afdeling zeker ? Obv basis van de boekhoudkundige cijfers en gecontroleerd door de auditors.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 13:53Wie heeft.de resultaten rapportering gemaakt? Hebben ze ook rekening gehouden dat de schuld sterk terug liep en dat het aantal openstaande aandelen sterk gedaald zijn de laatste paar jaar?
Ik wil niemand tot aankopen overtuigen. Ik geef enkel mijn visie te kennen. Elke wederlegging hiervan is welkom uiteraard. Voor mezelf is Econocom een van mijn grootste posities. Elke koers onder 2.5 euro is naar mijn mening te laag. De beurskoers is trouwens maar 2 dagen van tel. De dag van aankoop.en de dag van verkoop.
Twijfel je aan de juistheid van de resultatenrekening ?
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 187
Aan de juistheid twijfel ik niet maar wel aan hoe het bedrijf voor te stellen aan de buitenwereld, wie is de laatste jaren de grootste koper van het aandeel? Inderdaad Econocom.zelf. Voorlopig koop ik ook niet bij wegens te zware weging. Maar 1 aandeel verkopen staat ook niet op mijn agenda. Als er morgen een bod zou komen aan 2.5.euro schreeuwt iedereen dat dit veel.te laag is. We zien wel. Veel aandelen blijven bij mezelf tientallen jaren in portefeuille. Ik lig niet wakker van huidige koersen.USSENTERPRISE schreef: ↑03 mar 2025 14:44Wie heeft de resultatenrapportering gemaakt ? De financiële afdeling zeker ? Obv basis van de boekhoudkundige cijfers en gecontroleerd door de auditors.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 13:53Wie heeft.de resultaten rapportering gemaakt? Hebben ze ook rekening gehouden dat de schuld sterk terug liep en dat het aantal openstaande aandelen sterk gedaald zijn de laatste paar jaar?
Ik wil niemand tot aankopen overtuigen. Ik geef enkel mijn visie te kennen. Elke wederlegging hiervan is welkom uiteraard. Voor mezelf is Econocom een van mijn grootste posities. Elke koers onder 2.5 euro is naar mijn mening te laag. De beurskoers is trouwens maar 2 dagen van tel. De dag van aankoop.en de dag van verkoop.
Welk aandeel vind je nu dan wel veel koopwaardiger dan Econocom als value belegger?
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2149
Op vlak van positie in Econocom komen we wel overeen : ik heb er ruim genoeg maar denk ook niet aan verkopen. Aan 2,5 EUR zouden ze zeker buiten mogen. Als koopwaardiger zou ik naar Payton Planar of Deceuninck kijken. Ook kwakkelende beurskoersen de laatste jaren maar betere resultaten.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 15:45Aan de juistheid twijfel ik niet maar wel aan hoe het bedrijf voor te stellen aan de buitenwereld, wie is de laatste jaren de grootste koper van het aandeel? Inderdaad Econocom.zelf. Voorlopig koop ik ook niet bij wegens te zware weging. Maar 1 aandeel verkopen staat ook niet op mijn agenda. Als er morgen een bod zou komen aan 2.5.euro schreeuwt iedereen dat dit veel.te laag is. We zien wel. Veel aandelen blijven bij mezelf tientallen jaren in portefeuille. Ik lig niet wakker van huidige koersen.USSENTERPRISE schreef: ↑03 mar 2025 14:44Wie heeft de resultatenrapportering gemaakt ? De financiële afdeling zeker ? Obv basis van de boekhoudkundige cijfers en gecontroleerd door de auditors.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 13:53Wie heeft.de resultaten rapportering gemaakt? Hebben ze ook rekening gehouden dat de schuld sterk terug liep en dat het aantal openstaande aandelen sterk gedaald zijn de laatste paar jaar?
Welk aandeel vind je nu dan wel veel koopwaardiger dan Econocom als value belegger?
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 187
Payton Planar heb ik reeds 20tal jaar in portefeuille en is dan ook mijn grootste positie. Deceuninck heb ik nog nooit in portefeuille gehad. Wel overwogen. Ik heb ook niet te graag veel posities een 20tal is meer dan voldoende. Ik breid dan ook eerder bestaande posties uit. Zoals Econocom. Moury construct. Payton..Socfinaf. aep enz Maar je moet ook grenzen daaraan stellen.USSENTERPRISE schreef: ↑03 mar 2025 15:53Op vlak van positie in Econocom komen we wel overeen : ik heb er ruim genoeg maar denk ook niet aan verkopen. Aan 2,5 EUR zouden ze zeker buiten mogen. Als koopwaardiger zou ik naar Payton Planar of Deceuninck kijken. Ook kwakkelende beurskoersen de laatste jaren maar betere resultaten.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 15:45Aan de juistheid twijfel ik niet maar wel aan hoe het bedrijf voor te stellen aan de buitenwereld, wie is de laatste jaren de grootste koper van het aandeel? Inderdaad Econocom.zelf. Voorlopig koop ik ook niet bij wegens te zware weging. Maar 1 aandeel verkopen staat ook niet op mijn agenda. Als er morgen een bod zou komen aan 2.5.euro schreeuwt iedereen dat dit veel.te laag is. We zien wel. Veel aandelen blijven bij mezelf tientallen jaren in portefeuille. Ik lig niet wakker van huidige koersen.USSENTERPRISE schreef: ↑03 mar 2025 14:44Wie heeft de resultatenrapportering gemaakt ? De financiële afdeling zeker ? Obv basis van de boekhoudkundige cijfers en gecontroleerd door de auditors.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 13:53Wie heeft.de resultaten rapportering gemaakt? Hebben ze ook rekening gehouden dat de schuld sterk terug liep en dat het aantal openstaande aandelen sterk gedaald zijn de laatste paar jaar?
Ik ging zeggen Socfinaf en Anglo Eastern Plantationsforumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 17:02Payton Planar heb ik reeds 20tal jaar in portefeuille en is dan ook mijn grootste positie. Deceuninck heb ik nog nooit in portefeuille gehad. Wel overwogen. Ik heb ook niet te graag veel posities een 20tal is meer dan voldoende. Ik breid dan ook eerder bestaande posties uit. Zoals Econocom. Moury construct. Payton..Socfinaf. aep enz Maar je moet ook grenzen daaraan stellen.USSENTERPRISE schreef: ↑03 mar 2025 15:53Op vlak van positie in Econocom komen we wel overeen : ik heb er ruim genoeg maar denk ook niet aan verkopen. Aan 2,5 EUR zouden ze zeker buiten mogen. Als koopwaardiger zou ik naar Payton Planar of Deceuninck kijken. Ook kwakkelende beurskoersen de laatste jaren maar betere resultaten.forumbeurs schreef: ↑03 mar 2025 15:45Aan de juistheid twijfel ik niet maar wel aan hoe het bedrijf voor te stellen aan de buitenwereld, wie is de laatste jaren de grootste koper van het aandeel? Inderdaad Econocom.zelf. Voorlopig koop ik ook niet bij wegens te zware weging. Maar 1 aandeel verkopen staat ook niet op mijn agenda. Als er morgen een bod zou komen aan 2.5.euro schreeuwt iedereen dat dit veel.te laag is. We zien wel. Veel aandelen blijven bij mezelf tientallen jaren in portefeuille. Ik lig niet wakker van huidige koersen.USSENTERPRISE schreef: ↑03 mar 2025 14:44
Wie heeft de resultatenrapportering gemaakt ? De financiële afdeling zeker ? Obv basis van de boekhoudkundige cijfers en gecontroleerd door de auditors.