Payton Planar
-
- Forum newbie
- waarderingen: 6
Re: Payton Planar
Nog niet. Ook bij order backlog nog niet. Enkel Payton Planar, Payton USA en Himag Planar.the_fragile schreef: ↑28 mei 2025 18:29Wat me niet duidelijk is; zitten de orders van de nieuwe overname SI manufactering ook mee in het orderbook?
Indien dit het geval is, is er geen sprake van organische groei.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum veteraan
- waarderingen: 186
Zwijg me ervan heb destijds via het internet zoiets gezien met Xsunx het bedrijf was de voorloper van de zonnepanelen, en ik spijtig genoeg destijds was ik ook aandeelhouder.wimilio schreef: ↑19 mei 2025 18:11Heb nog maar weinig bedrijfspresentaties gezien die geen mooie toekomstvisie toonden.
Ik herinner mij deze van Alfacam x jaar terug, paar maand later waren ze failliet.
Wil ik maar zeggen, een bedrijfspresentatie zegt niet zoveel.
De resultaten van volgende week zullen veel meer zeggen.
Het dividend zou toch uitbetaald worden op 9 juni of vergis ik mij? Zie alleszins nog steeds niets op mijn rekening.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 38
met de feestdagen was er iets van datum veranderd
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Dat is zeer eigenaardig. Bij Keytrade heeft men enkel 30 % Belgische RV afgehouden. Zo hoort het volgens mij.
2 x 15 % is natuurlijk ook 30 %. Maar 15 % Belgische RV is alleszins niet correct. Voor mensen die de fiscale vrijstelling op RV op dividenden nog kunnen aanwenden is het ook beter dat het in één keer 30 % Belgische RV is.
- Ze houden enkel 30% af van het netto dividend (waar dus al 15% vanaf is). Je zal zien dat de 30% van 0,255 USD per aandeel ging en niet van het brutodividend van 0,3 USD.USSENTERPRISE schreef: ↑12 jun 2025 08:41
Dat is zeer eigenaardig. Bij Keytrade heeft men enkel 30 % Belgische RV afgehouden. Zo hoort het volgens mij.
2 x 15 % is natuurlijk ook 30 %. Maar 15 % Belgische RV is alleszins niet correct. Voor mensen die de fiscale vrijstelling op RV op dividenden nog kunnen aanwenden is het ook beter dat het in één keer 30 % Belgische RV is.
- Twee keer 15% is niet hetzelfde als 30%
- Enkel de Belgische RV is van tel voor je belastingaangifte hier dus handig dat bronbelastingen niet vermeldt worden, dat zou enkel verwarrend zijn.
klopt het dat het dividend 0,15 netto is per aandeel ? Bij mij is dat toch zo allezins .
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Deze drie punten kloppen als een bus en waren me ook bekend.reteiP schreef: ↑12 jun 2025 09:57- Ze houden enkel 30% af van het netto dividend (waar dus al 15% vanaf is). Je zal zien dat de 30% van 0,255 USD per aandeel ging en niet van het brutodividend van 0,3 USD.USSENTERPRISE schreef: ↑12 jun 2025 08:41
- Twee keer 15% is niet hetzelfde als 30%
- Enkel de Belgische RV is van tel voor je belastingaangifte hier dus handig dat bronbelastingen niet vermeldt worden, dat zou enkel verwarrend zijn.