Payton Planar

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

stockzombie
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 6

Re: Payton Planar

Bericht door stockzombie »

the_fragile schreef: ↑
28 mei 2025 18:29
Wat me niet duidelijk is; zitten de orders van de nieuwe overname SI manufactering ook mee in het orderbook?

Indien dit het geval is, is er geen sprake van organische groei.
Nog niet. Ook bij order backlog nog niet. Enkel Payton Planar, Payton USA en Himag Planar.

de Senacour
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 186

Bericht door de Senacour »

wimilio schreef: ↑
19 mei 2025 18:11
Heb nog maar weinig bedrijfspresentaties gezien die geen mooie toekomstvisie toonden.

Ik herinner mij deze van Alfacam x jaar terug, paar maand later waren ze failliet :lol: .

Wil ik maar zeggen, een bedrijfspresentatie zegt niet zoveel.

De resultaten van volgende week zullen veel meer zeggen.
Zwijg me ervan heb destijds via het internet zoiets gezien met Xsunx het bedrijf was de voorloper van de zonnepanelen, en ik spijtig genoeg destijds was ik ook aandeelhouder.

Sergio C.
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 55

Bericht door Sergio C. »

Het dividend zou toch uitbetaald worden op 9 juni of vergis ik mij? Zie alleszins nog steeds niets op mijn rekening.

thomasbergersen
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 38

Bericht door thomasbergersen »

met de feestdagen was er iets van datum veranderd

Umi
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1427

Bericht door Umi »

Sergio C. schreef: ↑
11 jun 2025 18:18
Het dividend zou toch uitbetaald worden op 9 juni of vergis ik mij? Zie alleszins nog steeds niets op mijn rekening.
Zowel bij Saxo als Bolero al uitbetaald.

Echter bij Saxo hebben ze 2x 15% bronheffing afgehouden... Iemand dit al aangekaart?

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2164

Bericht door USSENTERPRISE »

Umi schreef: ↑
11 jun 2025 19:12
Sergio C. schreef: ↑
11 jun 2025 18:18
Zowel bij Saxo als Bolero al uitbetaald.

Echter bij Saxo hebben ze 2x 15% bronheffing afgehouden... Iemand dit al aangekaart?
Dat is zeer eigenaardig. Bij Keytrade heeft men enkel 30 % Belgische RV afgehouden. Zo hoort het volgens mij.
2 x 15 % is natuurlijk ook 30 %. Maar 15 % Belgische RV is alleszins niet correct. Voor mensen die de fiscale vrijstelling op RV op dividenden nog kunnen aanwenden is het ook beter dat het in één keer 30 % Belgische RV is.

reteiP
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 749

Bericht door reteiP »

USSENTERPRISE schreef: ↑
12 jun 2025 08:41

Dat is zeer eigenaardig. Bij Keytrade heeft men enkel 30 % Belgische RV afgehouden. Zo hoort het volgens mij.
2 x 15 % is natuurlijk ook 30 %. Maar 15 % Belgische RV is alleszins niet correct. Voor mensen die de fiscale vrijstelling op RV op dividenden nog kunnen aanwenden is het ook beter dat het in één keer 30 % Belgische RV is.
- Ze houden enkel 30% af van het netto dividend (waar dus al 15% vanaf is). Je zal zien dat de 30% van 0,255 USD per aandeel ging en niet van het brutodividend van 0,3 USD.
- Twee keer 15% is niet hetzelfde als 30%
- Enkel de Belgische RV is van tel voor je belastingaangifte hier dus handig dat bronbelastingen niet vermeldt worden, dat zou enkel verwarrend zijn.

schmulle
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Bericht door schmulle »

klopt het dat het dividend 0,15 netto is per aandeel ? Bij mij is dat toch zo allezins .

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2164

Bericht door USSENTERPRISE »

reteiP schreef: ↑
12 jun 2025 09:57
USSENTERPRISE schreef: ↑
12 jun 2025 08:41

- Ze houden enkel 30% af van het netto dividend (waar dus al 15% vanaf is). Je zal zien dat de 30% van 0,255 USD per aandeel ging en niet van het brutodividend van 0,3 USD.
- Twee keer 15% is niet hetzelfde als 30%
- Enkel de Belgische RV is van tel voor je belastingaangifte hier dus handig dat bronbelastingen niet vermeldt worden, dat zou enkel verwarrend zijn.
Deze drie punten kloppen als een bus en waren me ook bekend.

Craig
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 38

Bericht door Craig »

Houd het maar in de gaten. Bij Medirect krijg ik een dividend netto van 0.1332 Euro per aandeel. Komt ongeveer overeen met een basisdividend van 0.26 USD per aandeel (-15% Israel -30% RV België) terwijl het dividend 0.30 USD per aandeel was. Ik word daar een beetje moe van :cry:

Plaats reactie