Elia System Operator SA
Elia System Operator SA
Klik hier voor meer informatie over Elia System Operator SA (link zal op korte termijn werken)
Denjoe liked last! Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Elia System Operator SA
Ex coupon 25 mei '12 (nu vrijdag)
bedrag 1,47 euro bruto
betaalbaarstelling 30 mei '12.
Koersdoel Bank De Groof 35 euro en huidige koers 31,50 euro.
Bovendien is Elia een zeer veilige haven (net als Socfinasia en Fluxys) en dit kan in deze turbulente tijden alleen maar nuttig en interessant zijn.
Ook mooi alternatief voor het bijna niets opbrengende spaarboekje, zeker ook in combinatie met de strips.
Ik heb mijn Elia vandaag na maanden afwezigheid lager teruggekocht.
bedrag 1,47 euro bruto
betaalbaarstelling 30 mei '12.
Koersdoel Bank De Groof 35 euro en huidige koers 31,50 euro.
Bovendien is Elia een zeer veilige haven (net als Socfinasia en Fluxys) en dit kan in deze turbulente tijden alleen maar nuttig en interessant zijn.
Ook mooi alternatief voor het bijna niets opbrengende spaarboekje, zeker ook in combinatie met de strips.
Ik heb mijn Elia vandaag na maanden afwezigheid lager teruggekocht.
Elia zou donderdagavond naar mijn bescheiden mening 33 euro moeten staan, maar op de beurs zijn er nooit garanties of zekerheden.
Mooi alternatief voor een spaarboekje of een obligatielening.
Mooi alternatief voor een spaarboekje of een obligatielening.
Vandaag ex dividend 1,47 bruto.
Koers zal nu wel binnen 2 Ã 3 dagen herstellen zeker.
Blijkbaar zitten hier geen aandeelhouders Elia of geïnteresseerden in Elia. Nochtans Elia is een zeer veilige haven en dit kan in huidige turbulente en moeilijke tijden wel tellen.
Koers zal nu wel binnen 2 Ã 3 dagen herstellen zeker.
Blijkbaar zitten hier geen aandeelhouders Elia of geïnteresseerden in Elia. Nochtans Elia is een zeer veilige haven en dit kan in huidige turbulente en moeilijke tijden wel tellen.
Ik heb ingeschreven op Elia tijdens de beursintroductie in 2005 aan 26,50 euro. Ik bezit deze aandelen nog steeds en ben niet van plan ze te verkopen.Ik ben L.T.-belegger en verkoop een aandeel wanneer ik aan 30 % winst zit.voor Elia maak ik een uitzondering, maar moest ik ooit aan +50% zitten worden ze wel verkocht.Die kans is echter miniem, denk ik.Het is een aandeel dat niet sterk schommelt, niet naar beneden maar ook niet naar boven.Zoals u schrijft een "veredelde" obligatie.
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
Ik heb ze destijds ook gekocht bij de beursgang!
Ik heb ze verkocht in april aan net geen 33 EUR
Misschien poog ik ze nog wel weer iets lager in te kopen, je weet nooit dat ze heel uitzonderlijk ook es op een dag inzinking krijgen! Is inderdaad veredelde obligatie en zakt zelden fors maar toch zie je zekerheden ook es mee zakken, dus wie weet... Kijk bv. nu naar TNT Express (koers stond bijna 10% en nog steeds 6% onder het overnamebod waarvan de financiering rond is)
Ik heb ze verkocht in april aan net geen 33 EUR

Ik had Elia ook verkocht in april 2012, maar voor het dividend van vrijdag lager terug ingekocht. TNT Express kunt u wel niet vergelijken met Elia. Koers zakte daar omdat de markt vreest dat bod zal worden ingetrokken.
En Elia herstelt nu mooi van die dividendenknip. Zoiets duurt meestal 2 Ã 3 beursdagen.
Ook zeer veilig haven en dat kan in huidige tijden wel tellen. En te veel cash is in deze woelige tijden ook niet goed. Begin langzaam en gespreid cash wat af te bouwen ten voordele van aandelen en obligaties.

In dit slecht beursklimaat is Elia al een tweetal weken in stijgende lijn.Nochtans is er geen nieuws.Van 30,20op 15/6 tot vandaag hoogste koers 32,80.Ik zou het met mooie winst kunnen verkopen maar Elia blijft nog jaren in mijn port. als alternatief voor obligatie.
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
Bron Elia.
Halfjaarresultaten van Elia worden positief beïnvloed door de resultaten in Duitsland
Ter gelegenheid van de publicatie van zijn tussentijds jaarverslag, maakt Elia sterke halfjaarresultaten bekend. Deze ondervinden de gunstige invloed van de goede halfjaarresultaten voor de activiteiten in Duitsland van 50Hertz, die voornamelijk toe te schrijven zijn aan de verbeteringen in het regelgevende kader in Duitsland. Bovendien verlopen de investeringen zoals gepland, zowel in België als in Duitsland.
http://www.elia.be/nl/over-elia/newsroo ... earresults
http://com.elia.be/optiext/optiextensio ... MNcMDrNNNc
Halfjaarresultaten van Elia worden positief beïnvloed door de resultaten in Duitsland
Ter gelegenheid van de publicatie van zijn tussentijds jaarverslag, maakt Elia sterke halfjaarresultaten bekend. Deze ondervinden de gunstige invloed van de goede halfjaarresultaten voor de activiteiten in Duitsland van 50Hertz, die voornamelijk toe te schrijven zijn aan de verbeteringen in het regelgevende kader in Duitsland. Bovendien verlopen de investeringen zoals gepland, zowel in België als in Duitsland.
http://www.elia.be/nl/over-elia/newsroo ... earresults
http://com.elia.be/optiext/optiextensio ... MNcMDrNNNc