Smartphoto (voorheen Spector)
Re: Smartphoto (voorheen Spector)
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

@Mulder,ik ga nog beetje wachten. Gem. 15.55. 

Denk dat de 30€ hier nog rap zou kunnen verschijnen want we zitten op KT al tegen de 25€ en de kerstperiode komt eraan met blijkbaar gisteren grootste dagomzet dus ziet er allemaal goed uit.
Coucke heeft vorige week nog bijgekocht aan 23.5 euro ...
Wimpie85 liked last!Re: Smartphoto (voorheen Spector)
Even mijn eerste posting (19 juli 2012) terug in herinnering gebracht.sjos schreef: ↑19 jul 2012 09:56Spector noteert nu aan een liquidatiekoers rond de 0,16 Euro.
Mogelijk kan er iets in d ekomende weken bewegen. Een sectorgenoot in Duitsland heeft nu een emissie van obligaties gelanceerd met de duidelijke bedoeling op overnames.ISIN DE000A1PGUT9. Naam van het bedrijf: POSTER XXL AG;
WORDT ONGETWIJFELD VERVOLGT.
Spector is nog gekend door elke Belg die ooit fotoliefhebber was. Een toplabo voor het ontwikkelen van filmrolletjes, dat nu eindelijk terug winstgevend is geworden in de nieuwe digitale periode. Maar nu zijn de Photohall filialen een blok aan het been. Mocht het labo afgesplitst worden van de retailketen, kan men vuurwerk verwachten.
" Smartphoto op hoogste peil in 15 jaar" titelt De Tijd vandaag. Helaas al lang verkocht rond de 15 Euro (na de reverse split uiteraard).En het was geen monsterwinst daar mijn eerste aankopen van Spector aan veel hogere koersen waren
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Hier is iets op til...
30/12/20 Shopinvest NV Aank. aandelen 14.000 29,171 EUR 408.398 EUR
29/12/20 Shopinvest NV Aank. aandelen 5.000 27,707 EUR 138.532 EUR
Olala, Etienne ziet het nog altijd goed zitten
30/12/20 Shopinvest NV Aank. aandelen 14.000 29,171 EUR 408.398 EUR
29/12/20 Shopinvest NV Aank. aandelen 5.000 27,707 EUR 138.532 EUR
Olala, Etienne ziet het nog altijd goed zitten