De beurs vandaag / Markten live
Re: De beurs vandaag / Markten live
Ondertussen:
EKOPAK 4,54 +4,37%
HYLORIS 5,90 +18,00%
MAAR HET KOERSVERLOOP DE LAATSTE DAGEN...waw
"...De Amerikaanse senator Elizabeth Warren noemde het de 'domste handelsoorlog' in de geschiedenis. Ze benadrukte dat de onrust niet wordt veroorzaakt door een virus of de ineenstorting van de huizenmarkt, maar door menselijk handelen en dat deze eenvoudig kan worden opgelost door de tarieven te verlagen, schreef analist Ipek Ozkardeskaya van Swissquote Bank in een bericht."
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2156
Het ineenstorten van de huizenmarkt werd ook veroorzaakt door dom menselijk handelen.
en die instorting heeft toen (2008) een financiele crash met zich gebracht.USSENTERPRISE schreef: ↑08 apr 2025 13:11Het ineenstorten van de huizenmarkt werd ook veroorzaakt door dom menselijk handelen.
"COMMENTAAR
Vergeet de woelige aandelenmarkt. Donald Trumps gepoker met de wereldeconomie doet vrezen voor een serieus ongeval in de markt voor Amerikaanse staatsobligaties. Dat daar nu al wantrouwen heerst over de VS, leidt tot stress."
De Tijd vandaag.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Daarom daalt ook de dollar : de rest van de wereld verkoopt Amerikaanse activa. Ik ben ervan overtuigd dat Trump door de obligatiemarkten verplicht wordt om zijn tarievenplan grondig af te zwakken.sjos schreef: ↑10 apr 2025 10:49en die instorting heeft toen (2008) een financiele crash met zich gebracht.USSENTERPRISE schreef: ↑08 apr 2025 13:11Het ineenstorten van de huizenmarkt werd ook veroorzaakt door dom menselijk handelen.
"COMMENTAAR
Vergeet de woelige aandelenmarkt. Donald Trumps gepoker met de wereldeconomie doet vrezen voor een serieus ongeval in de markt voor Amerikaanse staatsobligaties. Dat daar nu al wantrouwen heerst over de VS, leidt tot stress."
De Tijd vandaag.
Het is wel bangelijk dat de lange termijnrente vandaag zeker niet verder daalt (ondanks een gunstig inflatierapport) en de dollar verzwakt.
De geest is uit de fles.
- USSENTERPRISE
- Premiummember
Daarom daalt ook de dollar : de rest van de wereld verkoopt Amerikaanse activa. Ik ben ervan overtuigd dat Trump door de obligatiemarkten verplicht wordt om zijn tarievenplan grondig af te zwakken.sjos schreef: ↑10 apr 2025 10:49en die instorting heeft toen (2008) een financiele crash met zich gebracht.USSENTERPRISE schreef: ↑08 apr 2025 13:11Het ineenstorten van de huizenmarkt werd ook veroorzaakt door dom menselijk handelen.
"COMMENTAAR
De Tijd vandaag.
Het is wel bangelijk dat de lange termijnrente vandaag zeker niet verder daalt (ondanks een gunstig inflatierapport) en de dollar verzwakt.
De geest is uit de fles.
Dollar nog steeds dalende tov Euro. Zelf'Turkije heeft Dollars verkocht om de Lira te ondersteunen.USSENTERPRISE schreef: ↑10 apr 2025 19:04Daarom daalt ook de dollar : de rest van de wereld verkoopt Amerikaanse activa. Ik ben ervan overtuigd dat Trump door de obligatiemarkten verplicht wordt om zijn tarievenplan grondig af te zwakken.sjos schreef: ↑10 apr 2025 10:49en die instorting heeft toen (2008) een financiele crash met zich gebracht.USSENTERPRISE schreef: ↑08 apr 2025 13:11Het ineenstorten van de huizenmarkt werd ook veroorzaakt door dom menselijk handelen.
"COMMENTAAR
De Tijd vandaag.
Het is wel bangelijk dat de lange termijnrente vandaag zeker niet verder daalt (ondanks een
gunstig inflatierapport) en de dollar verzwakt.
De geest is uit de fles.
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 183
Ik hoor dat Trump aan de poten van Powell is aan het zagen, als hij die de bons heeft gaan we wat zien op de beurzen.
Vooral de geloofwaardigheid van de dollar zal aangetast worden.de Senacour schreef: ↑17 apr 2025 20:26Ik hoor dat Trump aan de poten van Powell is aan het zagen, als hij die de bons heeft gaan we wat zien op de beurzen.