Agfa-Gevaert
- Bannerke
- Forum elite
- waarderingen: 400
Agfa-Gevaert
Phantom liked last!Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.
Ik ben bereikbaar ts. 6.45u en 7.45u.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- mariocath
- Premiummember
- waarderingen: 285
Re: Agfa-Gevaert
Het noodlijdende Eastman Kodak bereidt zich voor om bescherming te vragen voor zijn schuldeisers. Dat bericht The Wall Street Journal. Het einde lijkt dus nabij voor het fotografie-icoon. Kodak kreeg gisteren nog het dreigement dat het van de koerstabellen van de New York Stock Exchange zou worden geschrapt.
Zou dit niet kunnen lonen voor Agfa?
Mario
Eastman Kodak zou te lang in de analoge fotografie gebleven zijn, nu kan AGFA mss de afdeling filmrollekens zo snel mogelijk opdoeken...mariocath schreef:Het noodlijdende Eastman Kodak bereidt zich voor om bescherming te vragen voor zijn schuldeisers. Dat bericht The Wall Street Journal. Het einde lijkt dus nabij voor het fotografie-icoon. Kodak kreeg gisteren nog het dreigement dat het van de koerstabellen van de New York Stock Exchange zou worden geschrapt.
is in ieder gaval een concurrent minder zo zie ik dat -
hubooken dat is wel een oud bericht hé bovendien leek dit aanvankelijk een megaproject maar in feite was dit niet zo...in cijfers berekend... omdat het een vernieuwing was van een bestaande klant en bovendien in een dalende markt namelijk deze van de verlieshoudende rontgenfilm (als het zilver duur is natuurlijk)
sorry, ik zal het bericht wissen.2logic schreef:hubooken dat is wel een oud bericht hé bovendien leek dit aanvankelijk een megaproject maar in feite was dit niet zo...in cijfers berekend... omdat het een vernieuwing was van een bestaande klant en bovendien in een dalende markt namelijk deze van de verlieshoudende rontgenfilm (als het zilver duur is natuurlijk)
groetjes
- Bannerke
- Forum elite
- waarderingen: 400
Het gaat van kwaad tot erger met Agfa.
Einde verhaal of komt de fransman nog af met een nieuw wit konijn?
Lage volumes ,voortdurende dalingen,.....

Einde verhaal of komt de fransman nog af met een nieuw wit konijn?
Lage volumes ,voortdurende dalingen,.....

Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.