Accentis
Accentis
Nog steeds the same old song
Staat meestal aan 2 cent met dagelijks zakkers naar 1 cent. EV per aandeel is 0,064 euro
zou toch meer in moeten zitten. Lijkt erop dat Punch nog een hoop aandelen te dumpen heeft.
Staat meestal aan 2 cent met dagelijks zakkers naar 1 cent. EV per aandeel is 0,064 euro
zou toch meer in moeten zitten. Lijkt erop dat Punch nog een hoop aandelen te dumpen heeft.
AEX,DAX,DJ short. Goud en Zilver long Imtech Bam ASMI ASML
OTC; ,BLFR,CABN, HPNN,MDLH,,BLFR,LATF,GERS,MDNT,NDEV,GSPI,DSCR,BCCI
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum veteraan
- waarderingen: 2
Re: accentis
ook al opgemerkt dat dit aandeel van 0,01 naar 0,02 gaat en terug. Ik heb eens een order geplaatst in december 2011 en nu in 2012
maar helaas zijn deze aandelen niet leverbaar. Toch leuk om eens 10000 stuks aan te kopen voor 100 euro + kosten. In 2007 stonden
ze aan 0,65. mooie opbrengst mochten ze in 2017 terug aan 0,65 staan
De vastgoedgroep Accentis lanceert een kapitaalronde van maximaal 20,5 miljoen euro.
De vastgoedgroep Accentis lanceert een kapitaalronde van maximaal 20,5 miljoen euro. De extra middelen zijn nodig om de financiële situatie van de groep aan te zuiveren. De financiële verplichtingen van Accentis over de volgende jaren zouden te hoog zijn in verhouding tot de verwachte inkomsten uit verhuringen en desinvesteringen. De bestaande aandeelhouders krijgen voorrang bij intekening op de kapitaalverhoging. Aandeelhouder Punch Graphix heeft zich al verbonden om zijn voorkeurrechten uit te oefenen, wat Accentis al meer dan 5 miljoen euro zou opleveren. Om de financiële situatie van de groep verder te verbeteren, zal Accentis zich in België focussen op de grotere sites. Een aantal andere locaties zullen worden verkocht. Daarnaast werd bekend gemaakt dat Accentis actief blijft in Slovakije, maar zich terugtrekt uit Frankrijk. Een beslissing over Duitsland zal later worden getroffen. (MH)
groeten Philippe
maar helaas zijn deze aandelen niet leverbaar. Toch leuk om eens 10000 stuks aan te kopen voor 100 euro + kosten. In 2007 stonden
ze aan 0,65. mooie opbrengst mochten ze in 2017 terug aan 0,65 staan

De vastgoedgroep Accentis lanceert een kapitaalronde van maximaal 20,5 miljoen euro.
De vastgoedgroep Accentis lanceert een kapitaalronde van maximaal 20,5 miljoen euro. De extra middelen zijn nodig om de financiële situatie van de groep aan te zuiveren. De financiële verplichtingen van Accentis over de volgende jaren zouden te hoog zijn in verhouding tot de verwachte inkomsten uit verhuringen en desinvesteringen. De bestaande aandeelhouders krijgen voorrang bij intekening op de kapitaalverhoging. Aandeelhouder Punch Graphix heeft zich al verbonden om zijn voorkeurrechten uit te oefenen, wat Accentis al meer dan 5 miljoen euro zou opleveren. Om de financiële situatie van de groep verder te verbeteren, zal Accentis zich in België focussen op de grotere sites. Een aantal andere locaties zullen worden verkocht. Daarnaast werd bekend gemaakt dat Accentis actief blijft in Slovakije, maar zich terugtrekt uit Frankrijk. Een beslissing over Duitsland zal later worden getroffen. (MH)
groeten Philippe
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
Beste Philippe, mag ik vragen welke je bron is ivm die kapitaalronde ?philippevb schreef:ook al opgemerkt dat dit aandeel van 0,01 naar 0,02 gaat en terug. Ik heb eens een order geplaatst in december 2011 en nu in 2012
ze aan 0,65. mooie opbrengst mochten ze in 2017 terug aan 0,65 staan![]()
groeten Philippe
@lieve16; ik dacht dat hij die van vorige keer aanhaalde. Toch niet weer een nieuwe ronde?
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
@arreno, ik hoop met u dat het inderdaad oud nieuws is dat hij aanhaalt !
Er staat wel geen datum en bron bij, vandaar mijn twijfels !
Ik heb onlangs in BT gelezen dat ze bij Accentis, oa met de verhuring van gebouwen, toch goed bezig zijn !!
Er staat wel geen datum en bron bij, vandaar mijn twijfels !
Ik heb onlangs in BT gelezen dat ze bij Accentis, oa met de verhuring van gebouwen, toch goed bezig zijn !!
-
- Forum veteraan
inderdaad Lieve ,
de kapitaalsronde was van September 2011 . dit staat te lezen op xxxx.
groeten Philippe
de kapitaalsronde was van September 2011 . dit staat te lezen op xxxx.
groeten Philippe
Gelukkig.
Mooi bericht Lieve in BT. Wordt tijd dat we weer eens wat hoger gaan als al dat gejojo tussen 1 en 2 cent
Mooi bericht Lieve in BT. Wordt tijd dat we weer eens wat hoger gaan als al dat gejojo tussen 1 en 2 cent
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
-
- Forum veteraan
Bij welke bank zitten jullie ( Lieve of Arreno ) ? Ik vind het raar dat bij bnp Paribas dit aandeel niet leverbaar is. Ik heb nu een account aangemaakt
bij keytrade .
mvg Philippe
bij keytrade .
mvg Philippe
ik zit bij de RABObank (nederland)
Die hebben buiten de grote beurzen niet veel meer. Die hebben de mogelijkheden fors ingekrompen.
Ben zelf ook van plan te veranderen, maar nog geen goede vervanger gevonden
Die hebben buiten de grote beurzen niet veel meer. Die hebben de mogelijkheden fors ingekrompen.
Ben zelf ook van plan te veranderen, maar nog geen goede vervanger gevonden
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE
WSRA,,AVOP,NXHD,VAPE