Accentis
Re: Accentis
De soap durrt wat mij bertreft pas 12 jaar, dus geduld heb ik wel, maar het wordt toch eens tijd dat oom Gerard hier een eind aan gaat breien met een fatsoenlijk bod.
Kijk naar Accentis: er is in feite nog maar één pand, maar desalniettemin een ceo en cfo die samen tonnen opstrijken, vijf sponsorprojecten, die onnodig geld kosten en een raad van bestuur, die weliswaar niet veel verdient, maar ook niets te doen heeft. Voeg daarbij de onzinnige accountantskosten en overige beursgerelateerde zaken die geld doen wegvloeien en ik denk: waar wachten ze op?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Ik zie nog wel mogelijkheden om het ze lastig te maken, als ze niet met een fatsoenlijk bod op de proppen komen. Los van mijn eigen substantiële belang en dat van enkele mensen in mijn omgeving (zowel in Accentis als in Iep), vertrouw ik er op dat Bart Goemaere (Beurstips), die dit dossier al heel lang volgt en zijn lezers het been stijf houden als er een dievenbod wordt gelanceerd. Was er maar al iets waar we tegenaan konden schoppen, maar ik vrees dat we de jaarcijfers eind februari moeten afwachten voor meer nieuws.
De bank die voor accentis werkt is er weer ingeslaagd de koers terug te zetten van 0,032 naar 0,028 met 505 stuks op de laatste seconde van 2024.
Dwz. Een verschil van 15 procent.
Dwz. Een verschil van 15 procent.
Klopt, maar elk nadeel heeft zijn voordeel. Nederlandse beleggers betalen immers vermogensrendementsheffing over de waarde van hun vermogen per 31/12 dus deze - inderdaad overigens belachelijke actie van wie dan ook - bespaart mij enkele duizenden euro's, dus zeg ik Oom Gerard en neefje Bruno, slim gedaan maar toch bedankt!
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2164
Het springt vanmorgen weer hoger. Allemaal een gelukkig 2025, het jaar waarin er hopelijk een happy end komt aan de Accentis-saga.
keffertje liked last!
Het grote verzamelen is weer begonnen, maar het echte aanbod blijft nog uitUSSENTERPRISE schreef: ↑02 jan 2025 10:12Het springt vanmorgen weer hoger. Allemaal een gelukkig 2025, het jaar waarin er hopelijk een happy end komt aan de Accentis-saga.

Nu eindelijk het commerciele bericht over januari.keffertje schreef: ↑02 jan 2025 11:01Het grote verzamelen is weer begonnen, maar het echte aanbod blijft nog uitUSSENTERPRISE schreef: ↑02 jan 2025 10:12Het springt vanmorgen weer hoger. Allemaal een gelukkig 2025, het jaar waarin er hopelijk een happy end komt aan de Accentis-saga.![]()
Naast een verlate nieuwjaarsgroet, de bevestiging dat de twee nieuwe modules in gebruik zijn genomen en de aankondiging van een verlenging van een huurcontract voor drie jaar.
De hoop op een spetterend begin van het nieuwe jaar is vervlogen. Nu vrees ik dat we moeten gaan wachten tot de halfjaarcijfers, eer er iets te melden valt.
Weet inmiddels niet meer of er in 2025 daadwerkelijk een oplossing gaat komen. Soms zinkt de moed je in de schoenen maar samen sterk blijft het devies en bij een flutbod (als er al iets komt) de rug rechten en samen het gevecht aangaan, dat lijkt mij verstandig.
Keffertje, wat denk je hiervan?
https://www.recalcico.nl/persberichten-accentis/
Persbericht dd 24 februari..
https://www.recalcico.nl/persberichten-accentis/
Persbericht dd 24 februari..