Cofinimmo Sicafi
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 66
Re: Cofinimmo Sicafi
Als Cofinimmo €90 aantikt gooi ik ze nog buiten vóór de deal, indien niet denk ik toch voor de Aedifica-aandelen te kiezen. Mijn voorkeur is echter sowieso om ze nog buiten te kunnen duwen, want meestal krijg je na dit soort acties een jaar of 2 mindere beursprestaties alvorens dat terug aantrekt. Op de langere termijn geloof ik wel in de fusie…. Ik ben nieuwsgierig wat de andere Cofinimmo-aandeelhouders hier gaan doen?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Ik heb alle mijn Cofinimmo's verkocht, een 1/4 voor het dividend en de rest gisteren. Het is geen cash offer, dus waarom zou het naar 90€ gaan op korte termijn? 2 maanden geleden wou de markt niet meer dan 60€ geven. Gemiddelde aankoop was rond de 55€, dus redelijk wat winst.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 66
Door een extra renteverlaging dit jaar met als resultaat een stijgende koers richting de intrinsieke waarde die rond de €94 lag na Q1 2025. Nu hangen we wat vast aan de koers van Aedifica, en waar het voor hen momenteel interessant is om naar een lagere koers te evolueren, kijken we daar als Cofinimmo aandeelhouder toch wat anders naar…
Vanaf welk bedrag is Cofinimmo opnieuw koopwaardig?
Waarom zou een belegger nog aandelen Cofinimmo nog kopen terwijl hij Aedifica kan kopen?
Indien Aedifica blijft zakken door de oorlog heeft dit een impact op Cofinimmo
Waarom zou een belegger nog aandelen Cofinimmo nog kopen terwijl hij Aedifica kan kopen?
Indien Aedifica blijft zakken door de oorlog heeft dit een impact op Cofinimmo
Over de toekomst kan niemand iets zinnigs zeggen, dus gaan AED/COF dalen of stijgen wie weet het?
Maar als je NU per se wil kopen dan moet je kijken naar de verhouding COF/AED, indien < 1,185 dan koop je beter COFB want dit zal je uiteindelijke meer AED opleveren dan wanneer je NU AED koopt.
Dit betekent niet dat NU per se een goed moment is om te kopen
Maar als je NU per se wil kopen dan moet je kijken naar de verhouding COF/AED, indien < 1,185 dan koop je beter COFB want dit zal je uiteindelijke meer AED opleveren dan wanneer je NU AED koopt.
Dit betekent niet dat NU per se een goed moment is om te kopen
Vastgoed : COFB, VGP, AED, CPINV, NEXT, ASC, XIOR
Finance : AGS
Holdings :ACKB, SOF, GIMB, QFG, COMB
Infra : TINC
Agro/Voeding :SIP, GREEN, ALKKO
Overige : COLR, SOLB, MOUR, TUB, SYEN
Finance : AGS
Holdings :ACKB, SOF, GIMB, QFG, COMB
Infra : TINC
Agro/Voeding :SIP, GREEN, ALKKO
Overige : COLR, SOLB, MOUR, TUB, SYEN