Roularta
Re: Roularta
Zeer karig bod. Als je dan nog rekening houdt met het niet uitgekeerde dividend is het zelfs lachwekkend weinig.
Een waardering van nog geen 2/3 hun omzet, voor een winstgevend, schuldenvrij bedrijf met behoorlijk eigen vermogen
Onder de 18 euro gaan mijn aandelen niet de deur uit. Wat zijn de opties bij het niet ingaan?
Een waardering van nog geen 2/3 hun omzet, voor een winstgevend, schuldenvrij bedrijf met behoorlijk eigen vermogen
Onder de 18 euro gaan mijn aandelen niet de deur uit. Wat zijn de opties bij het niet ingaan?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Hopen dat ze niet aan 95% geraken of dat zij het bod nog wat verhogen.Irokez schreef: ↑14 mar 2025 11:12Zeer karig bod. Als je dan nog rekening houdt met het niet uitgekeerde dividend is het zelfs lachwekkend weinig.
Winstgevend, schuldenvij bedrijf dat momenteel aan minder dan 70% van de boekwaarde noteert...
opportunist liked last!
Indien Koinon en personen die in onderling overleg met haar handelen na het Bod ten minste 95% van de aandelen in RMG bezitten en ten minste 90% van de aandelen hebben verworven waarop het Bod betrekking heeft, is Koinon voornemens een vereenvoudigd uitkoopbod uit te brengen.
Gaan ze nooit halen door die bijkomende voorwaarde. Komt neer op 98,4% van alle aandelen. Spadel achterna.
Doctor Copper liked last! Gaan ze nooit halen door die bijkomende voorwaarde. Komt neer op 98,4% van alle aandelen. Spadel achterna.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com
https://jensdev.blogspot.com
Zal zeker niet ingaan op dit bod aan deze prijs .
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 38
Waarom is de prijs laag?
Omdat de familie krenterige kruideniers zijn. Door laag te beginnen hopen ze er bijvoorbeeld met 20 af te komen,maar Bart Goemaere van Beurstips schat de faire waarde op 30+ euro, dus daar houd ik mij dan maar aan vast. Overigens zal de bieder nooit de waarde betalen, dus laten we gemakshalve uitgaan van 25 euro Dat gaat natuurlijk niet in een streep, maar een jaartje wachten op een verhoogd bod (na gestanddoening in eerste aanleg, waarbij ze niet aan de 95% geraken) klinkt ook niet slecht.