Roularta
Re: Roularta
Weet dat ze ooit boven 60 euro gestaan hebben ,,zelfs ne keer bijna 100 euro.pieterjan28 schreef: ↑05 apr 2025 01:35de beleggers mogen hier blij zijn dat er een bod is, goed getimed van de familie![]()
Dus waar’zijn we weer mee bezig
- barco- - cofinimmo- - kbc ancora- Solvay barco Basic-fit
-econocom- -Nyxoah--umicore-
-econocom- -Nyxoah--umicore-
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 56
Koers noteert boven biedprijs, momenteel 15,9€.
Sommige beleggers geloven in een hoger bod: niet uitgesloten maar wordt nooit de 25€ die Goemaere (Beurstips) voorspiegelt.
Sommige beleggers geloven in een hoger bod: niet uitgesloten maar wordt nooit de 25€ die Goemaere (Beurstips) voorspiegelt.
Ah? Heb jij een glazen bol?observator schreef: ↑06 jun 2025 14:00Koers noteert boven biedprijs, momenteel 15,9€.
-
- Forum gebruiker
Sieg schreef: ↑06 jun 2025 15:03Ah? Heb jij een glazen bol?observator schreef: ↑06 jun 2025 14:00Koers noteert boven biedprijs, momenteel 15,9€.
[/quote
Neen, geen glazen bol, gewoon een idee. De Tijd publiceerde overigens zojuist een artikel met dezelfde gedachtegang, misschien van mij afgekeken.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 38
Ik denk dat het meer het zeer positieve marktsentiment is waardoor sommige mensen kopen zonder te kijken.observator schreef: ↑06 jun 2025 14:00Koers noteert boven biedprijs, momenteel 15,9€.
Wat bedoel je daar mee? Met kopen zonder te kijken?thomasbergersen schreef: ↑06 jun 2025 22:27Ik denk dat het meer het zeer positieve marktsentiment is waardoor sommige mensen kopen zonder te kijken.observator schreef: ↑06 jun 2025 14:00Koers noteert boven biedprijs, momenteel 15,9€.
Ik heb gisteren Roularta bijgekocht tot 15,90 EUR.
Ondergewaardeerd en winstgevend bedrijf met mooie cash-flow.
Koopwaardig?
Ondergewaardeerd en winstgevend bedrijf met mooie cash-flow.
Koopwaardig?
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 38
Ik heb een sterk vermoeden. Het is geen zekerheid.thomasbergersen schreef: ↑08 jun 2025 11:29en hoe weet jij dat er een minderheid is die het bod tegenhoudt van 15.5?
-
- Forum gebruiker
Mijn inschatting: op vrijdag 13/6, dag waarop de initiële aanvaardingsperiode eindigt, zal er quasi zeker nog een blokkeringsminderheid zijn.Sieg schreef: ↑08 jun 2025 17:52Ik heb een sterk vermoeden. Het is geen zekerheid.thomasbergersen schreef: ↑08 jun 2025 11:29en hoe weet jij dat er een minderheid is die het bod tegenhoudt van 15.5?
Allicht zal het bod op Roularta na verloop van tijd met een paar euro verhoogd worden, maar nooit geen 10 Euro of zo.
Ik denk opeens aan de duivenberichten vroeger op de radio: "Quiévrain, wachten ".
Roularta: afwachten dus en nog niet ingaan op het bod.