Alibaba
Re: Alibaba
IPO van Alibaba, grootste beursgang ooit?
De IPO van Alibaba is op weg om de grootste Amerikaanse beursgang ooit te worden, wij zetten een aantal cijfers en weetjes op een rij mocht u overwegen om aandelen Alibaba te kopen. Binnen een week zal de beursgang van Alibaba een feit zijn (19 september). Lees meer op:
http://beursig.nl/2014/09/13/ipo-van-al ... gang-ooit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Don’t worry, retail investors — you’ll be able to buy Alibaba near its IPO price
http://www.marketwatch.com/story/dont-w ... eid=yhoof2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marketwatch.com/story/dont-w ... eid=yhoof2" onclick="window.open(this.href);return false;
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
Mail gekregen van DeGiro. Ik schat de kans niet hoog in, maar toch wel straf.
Inschrijven op Alibaba IPO
Wij krijgen momenteel veel vragen over de beursgang van internetbedrijf Alibaba. DEGIRO werkt samen met een bank die de beursgang van Alibaba zal begeleiden. Hierdoor bestaat er een kans dat onze klanten stukken krijgen toegewezen. Bij populaire emissies is dat echter onzeker. Doordat het onzeker is of u stukken krijgt toegewezen, bieden wij u de gelegenheid om kosteloos in te schrijven op deze IPO. Inschrijven kan tot woensdag 17 september 2014 12:00 uur.
Inschrijven op Alibaba IPO
Wij krijgen momenteel veel vragen over de beursgang van internetbedrijf Alibaba. DEGIRO werkt samen met een bank die de beursgang van Alibaba zal begeleiden. Hierdoor bestaat er een kans dat onze klanten stukken krijgen toegewezen. Bij populaire emissies is dat echter onzeker. Doordat het onzeker is of u stukken krijgt toegewezen, bieden wij u de gelegenheid om kosteloos in te schrijven op deze IPO. Inschrijven kan tot woensdag 17 september 2014 12:00 uur.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com
https://jensdev.blogspot.com
'Alibaba verhoogt bandbreedte uitgifteprijs'
Alibaba wil zijn aandelen bij de aankomende beursgang in New York duurder verkopen gezien de enorme vraag naar de stukken. Het bedrijf gaf recent een bandbreedte af voor de introductiekoers van 60 tot 66 dollar per stuk. Bronnen stelden vandaag echter dat de bovenkant van de bandbreedte wordt opgerekt tot meer dan 70 dollar.
Alibaba, dat deze week opnieuw langs investeerders trekt om ze te paaien voor de beursgang aan het eind van de week, onthield zich van commentaar.
Op basis van 66 dollar zou Alibaba een marktwaarde hebben van bijna 163 miljard dollar en zou de opbrengst van de beursgang kunnen oplopen tot 21,1 miljard dollar. Bij 70 dollar per aandeel is de opbrengst 22,4 miljard dollar, waarmee de beursgang van Alibaba de grootste ooit zou worden. Tot nu toe staat het record op naam van de Agricultural Bank of China, dat in 2010 22,1 miljard dollar ophaalde.
Afgelopen vrijdag stelden ingewijden nog dat het animo voor de stukken zo groot is dat de inschrijving eerder wordt gesloten dan gepland. De uitgifteprijs wordt vastgesteld op 18 september, waarna de aandelen naar verwachting op 19 september in New York kunnen worden verhandeld.
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... rijs.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Alibaba wil zijn aandelen bij de aankomende beursgang in New York duurder verkopen gezien de enorme vraag naar de stukken. Het bedrijf gaf recent een bandbreedte af voor de introductiekoers van 60 tot 66 dollar per stuk. Bronnen stelden vandaag echter dat de bovenkant van de bandbreedte wordt opgerekt tot meer dan 70 dollar.
Alibaba, dat deze week opnieuw langs investeerders trekt om ze te paaien voor de beursgang aan het eind van de week, onthield zich van commentaar.
Op basis van 66 dollar zou Alibaba een marktwaarde hebben van bijna 163 miljard dollar en zou de opbrengst van de beursgang kunnen oplopen tot 21,1 miljard dollar. Bij 70 dollar per aandeel is de opbrengst 22,4 miljard dollar, waarmee de beursgang van Alibaba de grootste ooit zou worden. Tot nu toe staat het record op naam van de Agricultural Bank of China, dat in 2010 22,1 miljard dollar ophaalde.
Afgelopen vrijdag stelden ingewijden nog dat het animo voor de stukken zo groot is dat de inschrijving eerder wordt gesloten dan gepland. De uitgifteprijs wordt vastgesteld op 18 september, waarna de aandelen naar verwachting op 19 september in New York kunnen worden verhandeld.
http://www.ad.nl/ad/nl/5597/Economie/ar ... rijs.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
NLFB schreef:'Alibaba verhoogt bandbreedte uitgifteprijs'
Vanavond cnbc
Prijsvork 66-68$
- Wallstreet
- Forum actieveling
- waarderingen: 3
Opties zijn er vanaf 29eArendsoog schreef:Ik heb met mijn banken al contact gehad over het actief worden van afgeleide producten, deze zullen waarschijnlijk niet op de eerste beursdag al actief zijn maar waarschijnlijk wel per maandag de 22e.
i'm not in this game to make money, i'm in this game to win.
ik heb zo een beetje op de alibabahype gegokt en een paar weken terug yahoo gekocht aan 38,00
aangezien yahoo 40 procent bezit van alibaba en aan de uitgifteprijs waarderen ze alibaba rond de 163 miljaard dus voor yahoo ongeveer 60 a 70 miljard nu word yahoo aan 42 miljard gewaardeerd kan dit dan wel of ben ik zo mis met de cijfers
en zoja als ik juist ben moeten we dan niet naar de regio 70 a 80 dollar
aangezien yahoo 40 procent bezit van alibaba en aan de uitgifteprijs waarderen ze alibaba rond de 163 miljaard dus voor yahoo ongeveer 60 a 70 miljard nu word yahoo aan 42 miljard gewaardeerd kan dit dan wel of ben ik zo mis met de cijfers
- Wallstreet
- Forum actieveling
- waarderingen: 3
Yahoo bezit 22.6% van Alibaba.. groot verschil met uw 40%.bakker schreef:ik heb zo een beetje op de alibabahype gegokt en een paar weken terug yahoo gekocht aan 38,00
Deze 22.6% word geschat op 26miljard $ (Hangt natuurlijk af van hoe hoog Alibaba zal traden)
i'm not in this game to make money, i'm in this game to win.
Ok heb eens terug gelezen ze gaan 40 procent verkopen bij beursgang van hun 24 procent belang maar dan nog word hun belang op 40 miljard geschat
Hoelaat is die beursgang juist? is dat bij de opening van de markt, dus rond 15h30 onze tijd?